عرضه بهترین کلم پیچ سفید صادراتی

عرضه بهترین کلم پیچ سفید صادراتی

عرضه بهترین کلم پیچ سفید صادراتی در بسته بندی های مناسب و کم حجم به منظور کاهش دور ریز کلم پیچ سفید به صورت مستقیم انجام می گیرد.

عرضه بهترین کلم پیچ سفید صادراتی

طرز تهیه شور کلم سفید

با یکی از محبوب‌ترین مخلفات در نیمه دوم سال در بین ما ایرانی‌ها انواع ترشیجات اعم از ترشی مخلوط (هفت بیجار)، کلم برگ ترشی و غیره می باشد.

و همچنین دستور تهیه آن تنوع بسیار بالایی دارد، به طوری که ترشی های تهیه شده است. در جنوب کشور با ترشی‌هایی که توسط عزیزان شمالی و دیگر مناطق درست می شود.

تفاوت های اساسی در طعم و رنگ و حتی مواد اولیه دارد. امروز می خواهیم طرز تهیه نوعی شور را با کلم برگ ایرانی که تقریبا در تمام ایام سال در دسترس می باشد.

و نیز نیازی به صبر کردن برای آمدن فصل پاییز ندارد را به شما آموزش دهیم. برای تهیه این نوع شور در ابتدا به معرفی مواد اولیه این چاشنی خوشمزه می پردازیم.

یکی از عادات غذایی خوب ما ایرانیان مصرف انواع سبزی تازه و سالاد و ترشیجات در کنار غذاهایمان است که در تهیه انواع ترشیجات و سالاد کلم سفید نقش پررنگی ایفا می کند.

     مواد اولیه تهیه چاشنی

  • کلم پیچ یا کلم سفید (یک عدد)
  • هویج (۵ عدد)
  • سیر (۶ حبه)
  • ساقه کرفس (۶ عدد)
  • خیار شور یا خیار قلمی (۱۰ عدد)
  • فلفل تند (به میزان دلخواه)
  • سبزیجات معطر (ترخون و شوید از هر کدام چند شاخه)
  • سرکه (۲ لیوان)
  • نمک (بسته به ذائقه خود، به مقدار دلخواه)
  • آب ولرم (۲۰ لیوان)

پس از این که مواد لازم را تهیه نمودید. کلم‌ها را در ابعاد دلخواه به صورت رشته ای یا نگینی خرد نمایید. و سپس هویج‌ها را حلقه حلقه نمایید در واقع پس از کلم برای تهیه شور یکی مهم‌ترین مواد هویج تازه می باشد.
پس از خرد کردن مواد نامبرده ساقه کرفس و خیارها را به صورت حلقه های با قطر مناسب و متوسط خرد کنید. البته اگر خیار یا خیار شورهای شما باریک و کوچک هستند، می توانید آنها را درسته در دبه قرار دهید،

پس از انجام دادن این مراحل وقت آن رسیده است. تا سرکه و نمک و مقدار کمی آب را مخلوط کرده و میزان شوری آن را بچشید.
سبزیجات معطر و فلفل تند را می توانید به صورت درسته و یا شکسته در درون ظرف قرار دهید. که این به مزاج شما بستگی دارد چرا که فلفل‌ها در صورت شکسته شدن طعم تندتری به شور شما خواهند داد.

در نهایت وقت آن رسیده است. که ظرف مناسبی را (بهتر است شفاف باشد) متناسب به میزان مواد اولیه به طوری که جای آن خیلی تنگ نباشد انتخاب نمایید.

 پس از مخلوط کردن سبزیجات مایع از پیش آماده شده را روی آن بریزید. و در جای خشک و خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید.

طرز تهیه شور کلم سفید

کلم برگ به بهبود سلامت مغز کمک می کند

 

شاید شما تصور کنید تنها با خوردن آجیل و دانه های مغذی می توانید. به سلامت مغز خود کمک کنید. اما خواندن این مطلب که کلم برگ به بهبود سلامت مغز شما کمک می کند. شاید اندکی تعجب آور باشد، اما چرا و چگونه؟
کلم پیچ سفید غذای مقوی مغز است که حاوی ویتامین K و آنتی اکسیدان است. و رمز تقویت مغز توسط این سبزی وجود ویتامین فراموش شده ای به نام ویتامین K است.
کمبود این ویتامین می تواند باعث اختلال در عملکرد ذهنی و پرت شدن سریع حواس و عدم تمرکز در افراد شود.

همچنین شما با مصرف مداوم و منظم این سبزی شانس خود را در برابر ابتلا به بیماری‌هایی نظیر آلزایمر و زوال عقل در کهنسالی کاهش خواهید داد. و می توانید به نوعی خود را در برابر مشکلات این چنینی بیمه کنید.

عرضه کلم پیچ سفید با فروش به صورت آنلاین و مجازی این محصول را به نازل‌ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

کلم برگ به بهبود سلامت مغز کمک می کند

خواص شگفت انگیز  کلم پیچ سفید

 

کلم سفید یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع کلم در ایران و حتی دنیا می باشد. این نوع کلم که در حقیقت نوعی کلم سبز می باشد برگ های بیرونی آن توسط خورشید سبز کم رنگ می شود.

و همچنین در قسمت مرکزی برگ های سفید که در هم بافته شده و محکم بسته هستند. مشاهده می شود. خوشبختانه در رژیم غذایی ما انواع غذاها و مخلفاتی وجود دارند. که پایه اصلی ساخت آنها کلم سفید می باشد.

کلم پلوی شیرازی، ترشی و شور کلم برگ و سالاد کلم که به همراه ورقه های ژامبون و ذرت می تواند. وعده ای غذا باشد محبوب‌ترین خوردنی های ساخته شده از کلم سفید هستند.
شما با مصرف کلم سفید در غذاها نه تنها از طعم خوب این ترکیبات لذت می برید. بلکه از خواص شگفت انگیز این سبزی سفید و هزارتو نیز برخوردار می شوید.

برای آشنایی با فواید کلم برگ سوپر ممتاز که امروزه در فروشگاه های مجازی هم عرضه می شوند. تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.
کلم سفید سرشار از ویتامین C است. که شما می توانید با مصرف آن نیاز روزانه خود به این ویتامین ضروری و مهم در بدن را برطرف کنید همچنین کلم با افزایش سیستم ایمنی بدن در شما باعث کنترل التهابات و پیشگیری از بیماری های عفونی و ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا می شود.
اگر چه کلم اندکی نفخ آور می باشد. اما به بهبود هضم و عملکرد روده‌ها کمک شایانی می کند. با فیبر بالایی که دارد از ایجاد یبوست و سرطان کولون جلوگیری می کند.
در کنار همه این فواید کلم سفید دوست قلب شما بوده و با کاهش سطح کلسترول و افزایش ویتامین K از سکته های قلبی و لخته شدن خون در عروق نیز پیشگیری می نماید.

خواص شگفت انگیز  کلم پیچ سفید

توزیع کنندگان کلم پیچ سفید صادراتی

 

توزیع کنندگان کلم برگ صادراتی این محصول را در تناژ بالا به متقاضیان این محصول پر مصرف به خصوص در نیمه دوم سال در به کشورهای همسایه و استان‌هایی که همجوار آنها هستند عرضه می کنند.
نکته مهمی که در صادرات کلم باید مد نظر داشت ظرافت و آسیب پذیری این محصول است.

و از آنجا که به صورت کاملا تازه و حداقل دور ریز باید به دست مشتریان ارسال گردد لذا نحوه بسته بندی و عدم فشردگی و سنگینی بسته های ارسالی و همچنین حفظ شرایط مناسب برای حفاظت از کیفیت و تازگی آن حرف اول را می زند.
برای تهیه کلم و هویج مرغوب و تازه در مقادیر بالا، کافی است. کمی در اینترنت جست و جو کنید. تا با بهترین مراکز و مراجع توزیع کلم پیچ سفید صادراتی آشنا شوید. و در وقت و هزینه نقل و انتقال خود صرفه جویی نمایید.

توزیع کنندگان کلم پیچ سفید صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما