مرکز عرضه کلم صادراتی سفید

مرکز عرضه کلم صادراتی سفید

مرکز عرضه کلم صادراتی سفید سعی دارد با معرفی بهترین و محبوب ترین نوع کلم در بسته بندی های متفاوت. و همچنین به صورت فله این محصول را به مصرف کننده و خریداران محترم ارائه دهد.

کلم صادراتی سفید یکی از انواع سبزیجات محبوب و مرغوب در سراسر دنیا شناخته شده. که در انواع مختلف و با خواص متفاوت تولید می شود. این سبزیجات کاربرد و ارزش ویژه ای در تهیه انواع سالاد لذیذ و باکیفیت دارد.

 

مرکز عرضه کلم صادراتی سفید

مهمترین مشخصه انواع کلم صادراتی

کلم سفید  در انواع مختلف با گونه های متفاوت و ویژگی های متفاوت تولید می شود. کیفیت این سبزیجات باعث شده این محصولات پر طرفدار و همچنین پر خاصیت به بازارهای خارجی صادر شود. کشور ایران یکی از تولیدکنندگان مهم کلم می باشد. که این محصول را با بهترین کیفیت و مرغوبیت به بازارهای خارجی صادر می کند.

مهمترین مشخصات انواع کلم صادراتی نوع بسته بندی آن برای صادرات می‌باشد.

بسته‌بندی این سبزیجات باید به گونه‌ای باشد که کمترین میزان خسارت را داشته. محصول با بهترین و مرغوب ترین کیفیت به دست مصرف کنندگان رسد. بسته بندی این محصولات به صورت فله ای اصلاً مناسب و ایده آل نبوده. بیشترین میزان فشار بر روی آن در طی مسافت طولانی اثرات جبران ناپذیری به محصول وارد می کند.

بهترین بسته بندی این سبزیجات برای صادرات به صورت جعبه های تک ردیفه بوده. که در هر ردیف از آن ۳ الی ۵ عدد کلم قرار می گیرد.وزن این جعبه ها از ۱۲ کیلو نباید بیشتر باشد در هر بسته از این جعبه ها ۱۲ عدد کلم قرار می‌گیرد

کلم بروکسل یکی از انواع مرغوب کلم های صادراتی می باشد که از نظر ظاهری شبیه و همانند کلم پیچ بوده و دارای ظاهر کوچک تر می باشد. کلم بروکلی رنگ سبز و ارغوانی داشته دارای انواع ویتامین و مواد معدنی فراوان می باشد.

مهمترین مشخصه انواع کلم صادراتی

فروشگاه انواع کلم صادراتی ارزان

فروشگاه کلم صادراتی ارزان در انواع مختلف افتخار دارد با ارائه بهترین و مرغوب ترین نوع کلم در بسته بندی های متنوع و بهداشتی و همچنین به صورت فله مطابق با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان این محصول را با مناسب ترین و نازلترین قیمت به خریداران محترم عرضه نماید.

خرید کلم امروزه در بهترین و مرغوب ترین کیفیت همراه با مناسب ترین و نازل ترین قیمت صورت می‌گیرد این محصولات بازار پسند و پرفروش از بازار فروش بالایی برخوردار بوده و ارزش ویژه ای در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی به خود گرفته است. مصرف کنندگان و خریداران می توانند انواع کلم های صادراتی ارزان قیمت را با بهترین کیفیت مطابق با نیاز خود دریافت و خریداری نمایند.

فروشگاه انواع کلم صادراتی ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما