عرضه کننده کلم سفید معمولی ارزان

عرضه کننده کلم سفید معمولی ارزان

عرضه کننده کلم بروکلی در ایران یکی از انواع فراوان این سبزی پر خاصیت به حساب می آید. این محصول دارای رنگی روشن و طعمی بی نظیر است. خوشبختانه امروزه در کشورمان مجموعه تولید و عرضه معتبر این محصول با فراهم آوردن شرایطی استاندارد و با استفاده از بذر و کودی مرغوب به تهیه آن می پردازد.

عرضه کننده کلم سفید معمولی ارزان

نحوه تولید کلم سفید معمولی

تولید و استفاده از کلم سفید از سالهای بسیار دور تا امروز در بین مردم نقاط مختلف جهان رونق بسیار زیادی داشته است. این محصول به سبب دارا بودن طعم دلپذیر و همچنین ارزش غذایی فراوان. جهت عرضه کلم تهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی و دسرهای مختلف مورد استفاده قرار دارد.

در این مطلب می خواهیم شما عزیزان را با نحوه تولید این سبزی پرخاصیت آشنا کنیم :

  • اولین نکته که می بایست به ان توجه داشت این است. عرضه کننده کلم یکی از سبزیجات فصلهای سرد سال می باشد. برای کاشت کلم باید در فصل پائیز اقدام کرد.
  • خاک مورد نظر برای کاشت بذر کلم می بایست کاملا زه کشی شده باشد. هم چنین متشکل از خاکهای رسی و سبک باشد.
  • بذر این گیاه را باید در عمق ۲ سانتی متری خاک مورد استفاده کاشت. به علاوه آنها را در فواصل حدود نیم متر از یکدیگر قرار داد.
  • استفاده از کودهای طبیعی و با کیفیت می تواند. باعث افزایش کیفیت عرضه کننده کلم کاشته شده شود.
  • یکی دیگر از نکات مهم در این زمینه این است که دمای ایده آل برای رشد و پرورش مناسب این گیاه بین ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است.
  • سمپاشی منظم در زمان رشد گیاه و زیر نظر کارشناسان مجرب انجام شود . در نتیجه از هجوم حشرات موذی مانند شته به آنها می توان جلوگیری کرد.
  • باید بدانید که خاک مورد کشت این گیاه باید که همواره مرطوب باشد. بنابراین آبیاری کافی و منظم نیز از دیگر مسائل مهم در تولید این محصول است.
  • مدت زمان لازم برای رشد استاندارد و برداشت عرضه کننده کلم بین ۶۰ تا ۷۰ روز است. می بایست قبل از زرد شدن برگهای آن، برداشت انجام گیرد.
  • جالب است بدانید که تولید و کشت این محصول در باغچه های منازل و یا گلدانهایی با اندازه های مختلف امکان پذیر است.

 

  • نحوه تولید کلم سفید معمولی

بازار خرید کلم سفید معمولی

به دلیل بالا بودن سرانه مصرف عرضه کننده کلم قرمز در کشورمان، بازار خرید آن نیز از رونق فراوانی برخوردار است. به همین علت شرکت تولید و پخش این نوع سبزی در کشورمان با عرضه بهترین انواع آن که به صورت کاملا ارگانیک تهیه شده اند. در حال فعالیت می باشد. فروش محصول از طریق این سایت اینترنتی و در بسته بندیهای بهداشتی و همچنین ارزان بودن عرضه کننده کلم توانسته باعث توجه خریداران این سبزی مقوی گردد.

برای عرضه کننده کلم می توان به سایت اینترنتی این مرکز که به ارائه مستقیم آن با قیمت های ارزان مبادرت می نماید، مراجعه کرد.

 

بازار خرید کلم سفید معمولی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما