عرضه کلم سفید ارزان صادراتی

عرضه کلم سفید ارزان صادراتی

عرضه کلم سفید ارزان صادراتی در بسیاری از نمایندگی های فروش در بهترین کیفیت شرایط آسان و پر سودی را برای تاجران و بازرگانان فراهم نموده اند تا آنان بتوانند با ارسال این محصول به کشور های دیگر هم نیاز بازار های صادراتی را تامین نموده.

و هم سود خوبی را برای کشور و خود به ارمغان بیاورند. امروزه توزیع کلم صادراتی با قیمت شگفت انگیز و کیفیتی بالا در این مرکز انجام می شود که موجب استقبال شرکت های بازرگانی شده  است. در واقع عرضه آنلاین و مستقیم به دلیل نبود واسطه ها از همه لحاظ مقرون به صرفه است.عرضه کلم سفید ارزان صادراتی

فواید مصرف کلم سفید در بارداری

دوران بارداری یکی از حساس ترین دوران زندگی هر خانمی می باشد.  باید مواد مغذی لازم به بدن مادر و جنین برسد. حال مصرف مواد غذایی سالم و انواع سبزیجات می توانند نیازهای بدن مادر را تامین کنند. یکی از این مواد غذایی، کلم سفید می باشد. برخی با تصور اشتباه از این که ممکن است کلم برای جنین مضر باشد از مصرف آن اجتناب می ورزند. و خود را از فواید بی شمار آن بی نصیب می کنند.

کلم سفید به دلیل داشتن انواع املاح معدنی و ویتامین های مختلف نظیر؛ کلسیم، منگنز، فسفر، منیزیم، فولات، پروتئین، پتاسیم و ویتامین های B، K، C و… سلامت بدن مادر و جنین را تضمین می کند. مشکل یبوست یکی از انواع مشکلات جدی دوران بارداری است . ممکن است بر اثر عدم رسیدگی، مزمن گردد. حال با مصرف کلم سفید در این دوران می توان دستگاه گوارش را تقویت نمود زیرا فیبر زیادی در این سبزی مفید وجود دارد که با بهبود حرکات روده ای، خطر ابتلا به یبوست را کاهش می دهد.

کلم سفید نوعی سبزی کم کالری است. و در عین حال مغذی به شمار می رود. و با تامین آهن مورد نیاز بدن مادر بارداری، از ایجاد اختلالات عصبی جنین جلوگیری کرده. و مانع افزایش زیاد وزن مادر می گردد. همچنین به دلیل تنظیم سطح کلسترول و قند خون از ایجاد دیابت بارداری، ورم بیش از حد دست و پا و صورت جلوگیری می کند. بنابراین زنان باردار می توانند با خیال راحت کلم میل کنند.

فواید مصرف کلم سفید در بارداری

کلم سفید صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

کلم سفید یکی از محصولات ناب صادراتی به شمار می رود. این سبزی به دلیل کیفیت عالی خواص بی نظیری برای سلامت بدن دارد.و به صورت عمده در بازار های جهانی صادر می گردد. مسلماً برای صادرات هر محصولی باید اهمیت خاصی به کیفیت آن داد. کلم سفید صادراتی نیز باید دارای ویژگی‌های مناسبی باشد. حال به برخی از این ویژگی ها توجه کنید.

یکی از ویژگی های قابل توجه و بارز کلم سفید صادراتی، ظاهر متوسط با داشتن برگ های سالم و شفاف است. از رنگ سبز درخشانی برخوردار است.  هیچ گونه برگ پلاسیده و تیره و زرد رنگی درون آن مشاهده نمی شود. قسمت انتهایی ساقه آن کاملا سالم، سفت و سفید رنگ است . اثری از کرم و حشرات ریز روی آن مشاهده نمی شود.

طعم عالی و بوی خوش گیاه از دیگر ویژگی های آن است که با مصرف کردن برگی از آن طعم لذیذ و شیرین آن زیر زبان به خوبی احساس می شود. از بافت کاملا ترد و شکننده ای برخوردار است.

از این رو برای تهیه انواع سالاد، کلم پلو و تازه خوری مناسب می باشد. ضمنا از آن جایی که قابلیت نگهداری طولانی مدتی دارد مناسب انبارداری و صادرات است.بهتر است برای صادرات اندازه های متوسط و یکدست را برگزید .تا خریداران بتوانند آن را مطابق با نیاز خود خریداری کرده و در سطح بازار پس نخورد.

کلم سفید صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

توزیع عمده کلم سفید ارزان صادراتی

کلم سفید صادراتی پس از تولید و با هدف صادرات آن در سطح کشور های اروپایی و آسیایی، توسط پخش کننده های معتبری در بالا ترین سطح درجه کیفی به صورت عمده به روش های مختلفی پخش می شود.

این افراد در تمام شهر های کشور مستقر هستند. و جهت توزیع بهتر و سریع تر محصولات خود در حجم های بالا، سایت های اینترنتی معتبری را طراحی نموده اند تا از این طریق بازرگانان امکان تجارت آسان آن را داشته باشند.

فروشگاه آنلاین ما به عنوان برترین توزیع کننده در بازار مجازی شناخته می شود . به طور تمام وقت پاسخگوی سفارشات مشتریان عزیز می باشد. در حقیقت توزیع عمده این محصول با ارزان ترین قیمت سبب شده تا دیگر نیازی به واردات آن نبوده و بازار با کمبود آن مواجه نشود.

توزیع عمده کلم سفید ارزان صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما