عرضه مستقیم کلم سفید عمده اصفهان

عرضه مستقیم کلم سفید عمده اصفهان

عرضه مستقیم کلم سفید عمده اصفهان پس از پرورش یافتن و به بار نشستن در گلخانه ها و زمین های زراعی اصفهان ، آماده ی پخش و توزیع می گردد.

عرضه بطور مستقیم و بدون هزینه های جانبی به سرتاسر کشور انجام می شود.تمامی فروشگاه ها و میدان های تره بار به علت مرغوبیت کلم سفید عمده اصفهان ، هر ساله این محصول با کیفیت را به صورت صندوق های متعدد خریداری می نمایند.

عرضه مستقیم کلم سفید عمده اصفهان

همه چیز درباره خواص کلم سفید

کلم سفید از جمله سبزیجات محبوب و پرکاربرد است که توی اکثر سفره های مردم جهان مورد استفاده قرار می گیرد. کلم به صورت ترکیبی با دیگر سبزیجات و سالادها صرف می شود یا می تواند در محتویات انواع غذاها در کشورهای مختلف استفاده گردد.شاید به شکل و ظاهر کلم نخورد ولی باورتان بشود یا نشود این سبزیجات پیش پا افتاده و ارزان قیمت ، در برگیرنده خواص بیشماری برای بدن ما می باشد.

ازاین خواص هامیتوان موارد زیر را نام برد؛

 

۱.پاک کننده خون

کلسیم و سولفور موجود در کلم سبب دفع سموم از خون می شود.تمامی اسید اوره و رادیکال های آزاد که منجر به بیماری های دیگر مانند سنگ کلیه ، آرتروز ، روماتیسم و ….می شوند را نابود می کند و بدین طریق خون را تصفیه می سازد.

۲. رفع بیماری های گوارشی

کلم مقدار زیادی فیبر در خود دارد که از مهم ترین وظایف فیبر ، رفع یبوست و تسهیل حرکات روده ای است و ازبیماریهای سیستم گوارشی مانند زخم معده ، سرطان معده و عوارض یبوست جلوگیری می کند.

۳.کاهش کلسترول بد

مصرف کلم سبب کاهش کلسترول بد موجود در خون می گردد و احتمال افزایش فشارخون و ایجاد بیماری های مربوط به عروق و قلب را کاهش می دهد.

۴. تقویت سیستم ایمنی بدن

افراد برای تضمین سلامت کلی بدن نیازمند تقویت سیستم ایمنی بدنشان هستند. بنابراین با مصرف مواد خوراکی حاوی ویتامین سی ، این تضمین فراهم می شود.کلم حاوی مقدار بالایی از ویتامین سی است که سبب قوی تر شدن سیستم ایمنی بدن می شود.

۵. جلوگیری از چین و چروک

کلم باوجود آنتی اکسیدان ها به مقابله با روند پیری می رود.آنتی اکسیدان ها در تقویت سلولهای پوستی نقش بسیار زیادی دارد.بامصرف کلم این آنتی اکسیدانها وارد بدن شده و سبب افزایش سلامت و شادابی پوست می شود.از جوش و آکنه پوست نیز جلوگیری می کند.

همه چیز درباره خواص کلم سفید

معرفی مشخصات کلم سفید اصفهان

شرایط اقلیمی اصفهان مناسب پرورش سبزیجات برگدار از جمله کلم بوده است.از این رو هر ساله حجم انبوهی از کلم سفید این استان وارد بازار می باشد.کیفیت کلم سفید اصفهان در بازار شناخته شده و توانسته میزان بالایی از خواسته و توقعات خریداران را برطرف سازد.کلم سفید اصفهان ، در اندازه های مختلف درشت تا کوچک و متوسط وجود دارند. این کلم ها مدور شکلند با برگهای نرم و سبک که به صورت لایه لایه همدیگر را در برگرفته اند و یک توده ی متشکل از برگ به رنگ سبز کمرنگ یا سفید به وجود آورده اند.

کلم پرورش یافته در گلخانه های اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار است.این کیفیت در رنگ و طعم آن مشهود است. برگهای کلم کاملا تازه و براق هستند فرو افتاده نیستند. حاشیه برگها سیاه رنگ و فاسد نیست و هیچ نوع حشره خوردگی در آنها دیده نمی شود. به دلیل استفاده از استانداردهای کیفی در بخش زراعی ، محصولات نهایی کلم اصفهان بسیار رضایت بخش و مشتری پسند می باشد.

معرفی مشخصات کلم سفید اصفهان

قیمت خرید کلم سفید عمده اصفهان

عموما کلم اصفهان به علت مرکز تولیدی بودن ، به صورت عمده توزیع می گردد. قیمت خرید کلم عمده اصفهان توسط تولیدکنندگان این بخش تعیین می شود و آخرین قیمت نیز از طریق سایت های مربوطه به اطلاع خریداران می رسد.

قیمت کلم سفید با توجه به تعرفه ها و عوامل بکاربرده شده در تولید ، هزینه های مصرف شده تولیدی ، مشخص می شود.بااین حال ، این مرکز به جنبه ی اقتصادی معامله برای خریداران نیز توجه کرده و با استفاده از قرار دادن امتیاز تخفیف ، شرایط خرید عمده را مساعدتر کرده است تا اکثریت بتوانند از این امتیاز برای رفع فشار مالی اقتصادی استفاده کنند.

قیمت خرید کلم سفید عمده اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما