عرضه انواع کلم سفید فله ای

عرضه انواع کلم سفید فله ای

عرضه انواع کلم سفید فله ای در بسیاری از نمایندگی های معتبر انجام میگیرد. کلم سفید یا همان کلم برگ از دسته سبزیجات برگ دار خوراکی می باشد. به صورت خام و پخته مصرف می شود. انواع غذاهای از جمله دلمه کلم و سوپ‌ کلم از این خوراکی تهیه می گردد.
کلم خام در تهیه انواع سالاد به کار می رود. در منوی اغلب رستوران ها سالاد کلم وجود دارد که بسیار پر طرفدار است. رستوران ها به دلیل مصرف زیاد بهتر است این محصول را به صورت عمده از تولید کنندگان معتبر خریداری نمایند.

عرضه انواع کلم سفید فله ای

کلم سفید چه ویتامینی دارد؟

عرضه کلم سفید فله هم چون سایر سبزیجات و میوه ها دارای انواع ویتامین ها می باشد. این خوراکی منبعی غنی از ویتامین های C ، E ، K ، D است. همچنین دارای ویتامین های خانواده B نیز می باشد که در متابولیسم سلول نقش حیاتی دارند.

کلم سفید حاوی بتاکاروتن نیز می باشد که خود، پیش ساز ویتامین A در بدن بوده و برای سلامت چشمها، جلوگیری از انواع بیماری های چشمی  از جمله آب مروارید، تقویت دید در شب بسیار مفید است.

همچنین مقدار ویتامین C موجود در کلم سفید تازه بسیار زیاد بوده و یکی از منابع غنی این ویتامین محسوب می شود. طبق تحقیقات اخیر دانشمندان، ویتامین C که از طریق مواد غذایی از جمله کلم برگ مصرف و جذب می شود. تاثیر به مراتب بیشتری نسبت به انواع دارویی و شیمیایی آن بر بدن می گذارد. ویتامین C تقویت کننده ایمنی بدن بوده است.
همچنین نوعی آنتی اکسیدان است که مانع آسیب رادیکال های آزاد به بافت های بدن می شود و از بروز سرطان جلوگیری می کند. همچنین در سلامت دندان ها و استخوان ها موثر است. همچنین از طریق کاهش کلسترول و جلوگیری از ایجاد لخته های خونی به سلامت قلب کمک می کند.

عرضه کلم سفید فله ضمنا حاوی ویتامین E نیز می باشد که خود نوعی آنتی اکسیدان بوده و ضد سرطان می باشد. همچنین باعث سلامت قلب و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر است. ویتامین E همچنین ضد پیری بوده و باعث درمان بیماری های پوستی می باشد. ضمن آنکه در درمان سرطان پروستات نیز موثر است.

ویتامین K موجود در انواع کلم سفید به انعقاد خون کمک می کند. برای سلامت قلب و استخوان ها مفید بوده. از پوکی استخوان جلوگیری می کند. همچنین در پیشگیری از ایجاد سنگ کلیه و درمان زخم های پوستی نیز سودمند می باشد.

کلم سفید دارای ویتامین D نیز می باشد که مهمترین کارکرد آن تقویت استخوان، دندان، ناخن و مو می باشد.

کلم سفید چه ویتامینی دارد؟

کلم سفید چه خواصی برای پوست دارد؟

تغذیه از سبزیجات به خصوص انواع ارگانیک آنها سبب سلامت و تقویت تمامی اندام ها و بافت های بدن می شود. از آن جایی که در مورد پوست انسان، زیبایی و جوانی آن نیز در عین سلامتی بسیار اهمیت دارد. لذا برای هر دو منظور استفاده از سبزیجات مفید در رژیم غذایی توصیه می گردد.

یکی از بهترین سبزیجات جهت سلامت و زیبایی پوست، کلم سفید است. زیرا با داشتن انواع ویتامین های مغذی و همچنین خواص آنتی اکسیدان نه تنها از بروز سرطان پوست جلوگیری می نماید. بلکه انواع ویتامین های موجود در آن از جمله ویتامین E برای جوان ماندن پوست بسیار موثر است.

همچنین ویتامین C و A موجود در کلم از ایجاد چروک بر روی پوست جلوگیری کرده و روند پیری را به تعویق می اندازند. سایر املاح مفید در کلم نیز سبب شادابی و جوانی پوست می گردند.

 بسیاری از لک های پوستی و تیرگی های روی صورت به علت مشکلات کبدی ایجاد می شوند. که در صورت سم زدایی کبد مشکل پوستی نیز خود به خود حل خواهد شد. کلم حاوی ماده لوکوزینولات می باشد که این ماده کبد را سم زدایی می کند.

از آن جایی که کلم حاوی مقدار مناسبی آب است. خوردن آن رطوبت پوست بدن را تامین می کند. ضمنا می توان از کلم سفید نوعی ماسک صورت خانگی تهیه نمود. برای این منظور کلم را با یک قاشق عسل و چند قطره لیمو میکس کرده و بر روی صورت خود قرار دهید. پس از ده دقیقه بشویید و از شادابی پوست خود لذت ببرید.

کلم سفید چه خواصی برای پوست دارد؟

چرا کلم برای بدن مفید است

از آن جایی که کلم سفید سرشار از مواد آنتی اکسیدان و انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی است. در عین حال جزو خوراکی های کم کالری می باشد. جزو دسته سبزیجات بسیار سالم و‌ مفید قرار می گیرد. در اغلب رژیم های غذایی کاهش وزن توسط متخصصان تغذیه توصیه می گردد.

از جمله فواید کلم برای بدن افزایش متابولیسم و همچنین کاهش فشار خون می باشد. ضمن آن که مصرف روزانه کلم سفید ایمنی بدن را بالا می برد و کبد را نیز پاکسازی می نماید. همچنین کلم ضد سرطان بوده، برای کاهش کلسترول و جلوگیری از آلزایمر نیز مفید می باشد. از دیگر خواص کلم می توان به درمان کم خونی و همچنین ترمیم انواع زخم و عفونت در بدن اشاره نمود.

ضمن آن که این سبزی مفید از بروز سرطان سینه جلوگیری می کند. لذا مصرف روزانه آن در برنامه غذایی خانم ها پیشنهاد می شود.

کلم سفید همچنین باعث تسکین سردرد مزمن شده و آرامبخش نیز می باشد. برای این منظور باید آب کلم را گرفته یک دستمال را به آن آغشته سازید و سپس روی پیشانی بگذارید. پتاسیم موجود در کلم عردق خونی را باز می کند و باعث افزایش گردش خون شده و بنابراین سردرد را تسکین می دهد.

در نهایت از آن جایی که کلم به وفور حاوی مواد آنتی اکسیدان است. لذا در دفع سموم بدن نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

چرا کلم برای بدن مفید است

سفارش انواع کلم سفید فله ای

 

جهت خرید کلم سفید توجه کنید که همیشه انواع تازه سالم و شاداب این محصول را خریداری نمایید. معمولا انواع کلم سفید کوچک مرغوب ترند و استفاده از آنها در سالاد و انواع غذا و همچنین در تهیه کلم سفید ترشی، طعم و بافت بهتری را ایجاد می کند.

جهت سفارش انواع کلم سفید فله ای می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن خرید محصول مرغوب بصورت مستقیم از تولید کننده و بدون پرداخت هزینه های واسطه گری از امکان خرید عمده با قیمت مناسب نیز برخوردار شوید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب ما نیز بهرمند گردید. ضمنا جهت رفاه حال مشتریان، امکان خرید به صورت آنلاین فراهم می باشد.

لازم به ذکر است که تولید کلم سفید در این مرکز، کاملا ارگانیک و بدون هرگونه کود شیمیایی انجام می پذیرد.

سفارش انواع کلم سفید فله ای

2

  1. سلام من خرید داشتم کیفیت نسبت که قیمت همه چی عالی بود مشتاقم بدونم بیشتر تامینتون از کدوم شهراس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما