صادرکنندگان گل کلم سفید درجه یک

صادرکنندگان گل کلم سفید درجه یک

صادرکنندگان گل کلم سفید درجه یک، این محصول با کیفیت را علاوه بر صادرات در این سایت نیز به فروش می رسانند. گل کلم های سفید، که بدون لک و زدگی و مرغوب هستند، برای صادرات خوب می باشند.صادرکنندگان گل کلم سفید درجه یک

فواید گل کلم سفید برای یبوست

گل کلم سفید خواص و فواید بیشماری دارد. همچنین برای درمان برخی بیماری ها مفید است. این نوع کلم دارای ویتامین ها و مواد مفید زیادی می باشد.
گل کلم چند نوع خاصیت دارد ؟ آیا گل کلم برای درمان یبوست مفید است ؟
برای دانستن جواب این سوالات و آشنایی با خواص این نوع کلم مطالبی را که در زیر به آن ها اشاره کردیم ، مطالعه نمایید.

۱.مقادیر بالای فیبر موجود در گل کلم باعث بهبود حرکات روده میشود. و با افزایش حجم مدفوع به پیشگیری و درمان یبوست کمک می کند.

۲.میزان زیادی پتاسیم و ویتامین C موجود در گل کلم به تنظیم متابولیسم گلوکز در بدن کمک میکند. و با بهبود عملکرد پانکراس برای ترشح هورمون انسولین به کاهش

۳.قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع دو کمک می کند. مطالعات نشان داده که مصرف گل کلم در پیشگیری از اختلالات التهابی و متابولیکی بدن سودمند است.
و با افزایش چربی سوزی به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند.

۴.گل کلم جزو سبزیجاتی می باشد که دارای کالری بسیار پایین می باشد. مقادیر بالای فیبر موجود در آن با کاهش اشتها می شود که به  لاغری کمک می کند.

۵.گل کلم همچنین با درمان یبوست به سم زدایی و پاکسازی روده ها کمک می کند. و به این ترتیب برای لاغری و کاهش وزن مفید می باشد.

۶.گل کلم یک منبع غنی از نوع فیبر رژیمی است که به بهبود هضم غذا کمک می کند و از ابتلا به زخم معده جلوگیری کرده و ایزوتیوسیانات های موجود در گل کلم خطر ابتلا به کولیت و سرطان روده را کاهش می دهد.

۷.این نوع کلم سرشار از آنتی اکسیدان ها و مقدار زیادی ویتامین C است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به پیشگیری و درمان سرماخوردگی کمک می کند.

فواید گل کلم سفید برای یبوست

قیمت عمده گل کلم در بازار

قیمت گل کلم سفید بستگی به عوامل زیادی دارد و از این رو دارای قیمت متفاوت و متغیری می باشد.
از جمله عوامل مهم و موثر در قیمت این کلم می توان به مواردی از جمله تازگی ، بدون لهیدگی و داشتن رنگ یک دست سفید و همچنین عاری از لکه های سیاه و فاسد نبودن اشاره نمود.
البته اگر این محصول را از نمایندگی های فروش و مراکز فروش عمده به صورت مستقیم و عمده خریداری کنید ، قیمت کمتری پرداخت خواهید نمود. در میدان های میوه و تره بار نیز می توانید ، با قیمت پایین تری گل کلم را خریداری کنید.

قیمت عمده گل کلم سفید در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما