صادرات کلم سفید عمده به عراق

صادرات کلم سفید عمده به عراق

صادرات کلم سفید عمده به عراق، اگر بصورت مستقیم انجام شود هزینه کاهش پیدا می کند. کلم سفید عمده برای صادرات به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان در بسته بندی های ۳۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی عرضه می شود. این نوع کلم به دو شکل گل کلم و برگ کلم در تمام دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. اما در شرایط اقلیمی مرطوب و بارانی قابلیت کشت و پرورش دارد. از آنجایی که در کشور های گرم و خشک مانند عراق کلم سفید به سختی به عمل می آید. ایران از صادر کنندگان عمده این محصول به کشور عراق می باشد.

صادرات کلم سفید عمده به عراق

علت استفاده از کلم سفید برای گاوداری چیست؟

کلم از سبزی های بسیار پر مصرف و مفید برای بدن انسان است. در انواع سالادها و حتی در برخی از غذا ها مانند کلم پلو استفاده می شود. در ایران همچنین از گل کلم و برگ کلم برای درست کردن چاشنی هایی چون انواع ترشی جات بهره می برند.

امروزه کلم سفید معمولی و کلم سبز و قرمز بجز در موارد مصرف انسانی در دامداری ها و گاوداری ها نیز استفاده می شود. کلم با توجه به ویتامین هایی که در خود ذخیره دارد. همچنین مواد مغذی دیگری که دارد، باعث سلامت قلبی عروقی می شود. گردش خون تنظیم می کند. باعث سلامت دامها می شود. مصرف انواع کلم برای دامها در بهبود عملکرد شیر دهی و طعم و سلامت گوشت و همچنین چاق شدن سالم آنها تاثیر بسیار زیادی دارد.

تغذیه سالم و اصولی دام ها در میزان سلامت انسان ها نیز موثر است. دامداران بجای استفاده از خوراک های تراریخته و نا مناسب برای مصرف دام ها می توانند از کلم سفید استفاده کنند. باعث سلامت دامها و مصرف کنندگان فراورده های دامی که انسانها هستند باشند.

کلم های سفید با کیفیت به زودی خراب و یا ترشیده نمی شوند. با خرید عمده آن می توانیم در مقابل موج افزایش قیمت های مداوم بازار مقاومت بیشتری کنیم. نحوه نگهداری و انبار کردن کلم ها هم تاثیر بسیار زیادی در حفظ کیفیت آن دارد.

با این همه مصرف بی رویه آن موجب بروز مشکلاتی در سیستم گوارش خواهد شد.

علت استفاده از کلم سفید برای گاوداری چیست؟

خرید عمده کلم سفید صادراتی

در جنوب ایران زمین های بسیار زیادی زیر کشت کلم سفید قرار گرفته است. که این میزان کشت بالا علاوه بر مصرف داخلی برای صادرات کلم سفید به کشورهای همسایه نیز در نظر گرفته شده است. مشتریان زیادی خرید های خود را به صورت خرید آنلاین از مراکز پخش انجام می دهند. دامداران داخلی نیز می توانند با خرید عمده با قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتر به صورت آنلاین این محصول را خریداری کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در شهر خود تحویل بگیرند.

خرید عمده کلم سفید صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما