صادرات کاهو آیسبرگ به مقصد گرجستان

صادرات کاهو آیسبرگ به مقصد گرجستان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات کاهو آیسبرگ به مقصد گرجستان، که این کشور نیز همچون روسیه مشتری و متقاضی خوب تاجران و صادرکنندگان خوب کشورمان است.این صادرات مزایای خوبی در داخل کشور بوجود میآید. در روندی چون ورود ارز به کشور و اشتغال زایی جوانان که بیشترین دست آوورد را در پی دارد.

چکیده مزایای این محصول

مبارزه با التهاب ، کمک به کاهش وزن، بهبود سلامت مغز و قلب، مبارزه با سرطان، کاهش خطر ابتلا به دیابت، سلامت چشم، بهبود هضم و سلامت گوارش، کمک به درمان بی خوابی، سلامت استخوان، بهبود سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست و مو و مبارزه با کم خونی.
یک فنجان کاهو (۳۶ گرم) حاوی فقط ۵ کالری و ۱۰ گرم سدیم میباشد. کلسترول و یا هرگونه چربی ندارد.
۵ گرم فیبر(۲ درصد از نیاز روزانه)–5 میکروگرم ویتامین K و (78 درصد از ارزش روزانه)_-_2665 واحد ویتامین A و (53 درصد از ارزش روزانه)-_-5 میلی گرم ویتامین C و (11 درصد از ارزش روزانه)_-_۷ میکروگرم فولات (۳ درصد ارزش روزانه)_-_۳ میلی گرم آهن (۲ درصد ارزش روزانه)

خرید صادراتی

در زمینه ی مرکز پخش عمده کاهو آیسبرگ در اقصا نقاط کشورهای مخنلف به خصوص در کشوری همچون گرجستان و یا روسیه به ارائه خدمات پرداخته و باکیفیترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
روشهای زیادی برای این نوع خرید صادراتی وجود دارد و شما میتوانید از روشی که شرایط آن رادارید اقدام کنید. روشی حضوری برای خرید و یا روشی غیر مستقیم.در روش غیر مستقیم،روشی است. همچون اینترنتی که سفارشتان را با مراکز معتبر فروش ارائه میدهید و آنها طبق سفارشتان آن را آماده ارسال میکنند..که مجموعه ی آریانا در دو روش گفته شده آماده ی ارائه ی خدمات به متقاضیان عزیز میباشد.چنانچه قصد خرید این محصول را دارید میتوانید با مشاوران ما در این زمینه مشورت بگیرید.منتظر تماستان هستیم/:

خرید صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما