صادرات انواع کلم سفید بسته بندی

صادرات انواع کلم سفید بسته بندی

صادرات انواع کلم سفید بسته بندی در کشور ایران از جمله کشورهای بزرگی است که در آن انواع صیفی جات و سبزیجات از جمله کلم در حجم بالا تولید و به دیگر کشورها صادر می گردد. امروزه صادرات کلم خوزستان از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

صادرات انواع کلم سفید بسته بندی از کلم های مرغوب کشور می باشد. از آن می توان برای تهیه سالاد و پخت غذا و ترشی ها استفاده کرد که خواص بسیار زیاد و مفیدی دارد و امروزه مردم خواهان بسیار زیاد این نوع سبزیجات می باشند.

 

صادرات انواع کلم سفید بسته بندی

 

دو مشخصه مهم کلم سفید بسته بندی

کلم سفید یک نوع کلم با لایه های متراکم که به رنگ سفید تا سبز کم رنگ است. طعم شیرین و بوی مطبوعی دارد و سرشار از خاصیت های متنوع و مواد مغذی مثل فیبر و انواع ویتامین و پروتئین، پتاسیم و … است.
بهترین حالت مصرف این کلم به صورت خام است که کاربردهای گوناگونی دارد. به روش های گوناگونی تهیه و آماده می شود که یکی از آن ها به صورت کلم سالادی آماده است.

هنگام خرید باید دقت زیاد داشته باشید که این کلم اندازه متوسط دارد و برگ های آن تازه و محکم هستند و کلم های بسته بندی صادراتی نیز، نوع بسته بندی و کارتن آن حائز اهمیت است و انتخاب بسته بندی مناسب برای صادرات بسیار مهم است.

کلم سفید طبع گرمی دارد در رنگ های مختلفی از جمله سفید و بنفش و سبز رنگ یافت می شود. کلم دارای مشخصات و ویژگی های زیادی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درمان کم خونی و پاکسازی کبد است.
  2. تنظیم فشار خون و تقویت و افزایش سیستم ایمنی بدن را برعهده دارد.
  3. کمک زیادی به افراد چاق در روند لاغری خواهد کرد.
  4. جلوگیری از انواع سرطان و جلوگیری از پوکی استخوان
  5. تسکین سر درد
  6. پیشگیری از آلزایمر و بسیاری از موارد دیگردو مشخصه مهم کلم سفید بسته بندی

نرخ صادراتی کلم سفید بسته بندی

صادرات کلم سفید بسته بندی امروزه به طور غیر قابل توجهی زیاد بوده. و افراد زیادی در تمام نقاط کشور از این محصول بی نظیر و خوش طعم و خوش مزه حمایت می‌ کنند. نرخ کلم سفید بسیار مناسب بوده و نسبت به مقدار و سایز، بسته بندی آن متفاوت می‌ باشد.

این محصول بیشتر به صورت عمده معامله خواهد شد. و بخاطر عمده بودن آن است. با قیمت مناسب و ارزان توزیع و عرضه و صادر می شود و با این کار مردم جذب محصول خواهند شد و بازار آن نیز بالاتر خواهد رفت و بدون شک فروش بالایی نیز خواهند داشت.

این سایت کلم سفید صادراتی را با نرخ مناسب و با کیفیت های خوب به فروش می رساند و خریداران می توانند جهت خرید آن به این مرکز خرید مراجعه و محصول خود را سفارش دهند. بتوانید با حذف واسطه ها به صورت کاملا مستقیم خرید خود را از آن داشته باشید.نرخ صادراتی کلم سفید بسته بندی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما