شرکت پخش کلم پیچ سفید صادراتی

شرکت پخش کلم پیچ سفید صادراتی، شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کلم پیچ، یکی از انواع کلم های موجود در طبیعت می باشد که به کاهو شباهت دارد. به علت خواص فراوانی که دارد از آن در انواع غذا و سالاد و ترشی استفاده می شود.
شرکت پخش این محصول، بهترین و باکیفیت ترین کلم ها را به مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور عرضه می کند. شما نیز می توانید برای تهیه آن به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

شرکت پخش کلم پیچ سفید صادراتی

موارد مؤثر بر کیفیت کلم سفید

کلم پیچ گیاهی دو ساله می باشد سال اول، سر آن تشکیل می شود و در سال دوم ساقه گلدار پدید می آید. این سبزی، گیاهی مقاوم در برابر سرما می باشد. در عمق کم خاک و در ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر از آن کشت می شود. عوامل مهمی بر کیفیت سبزیجات و انواع کلم ها تاثیر می گذارد.
یکی از عوامل محیطی تاثیرگذار، میزان دما می باشد. سبزیجات فصل گرم ، حرارت بیشتری نیاز دارند اما سبزیجاتی مانند کلم سفید، در دمای پایین بهتر پرورش می یابند.

دمای مناسب برای کشت کلم سفید بین ۵ تا ۱۰ درجه می باشد. بر اساس آن علاوه بر تعداد روزهای ‌موردنیاز برای جوانه زدن، به درجه حرارت خاک نیز بستگی دارد. مثلا در دمای ۳ تا ۴ درجه، نهال آن بین ۸ تا ۱۲ روز طول می کشد. در دمای ۱۸ تا ۲۰ درجه بین ۳ تا ۴ روز جوانه می زند. دمای بالای ۲۵ درجه در رشد کلم تاثیر منفی می گذارد. بافت آن ضخیم و برگ پایین کلم، دور ریخته می شود. سر کلم، ترک می خورد.

تاثیر نور بر رشد کلم پیچ

نور هم یکی از عوامل تاثیرگذار بر رشد کلم پیچ می باشد. کلم به نور زیادی در زمان جوانه زدن نیازمند است. کمبود. نور، مقاومت آن را در برابر بیماری های قارچی کاهش می دهد. سبب ضعف برگ و سر آن می شود. میزان طوبت یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر رشد گیاه می باشد.
کلم، گیاهی رطوبت ساز می باشد این گیاه در مراحل مختلفی نیاز به رطوبت بیشتری دارد. مثلا در زمان جوانه زنی. پس از کشت در زمین باز و زمان تشکیل سر کلم، نیاز به رطوبت بیشتر است. در زمان رشد این گیاه، مطلوب ترین رطوبت در خاک، حدود ۸۰ درصد می باشد. میزان رطوبت کلم در انواع آن نیز متفاوت می باشد. کلم زودرس به رطوبت بیشتری نسبت به نوع دیررس آن نیازمند است.

عامل موثر دیگر بر کیفیت کلم پیچ نوع خاک و تغذیه آن از کود است. و بهتر است در خاک لومی و شنی، کشت شود. کلم به آهک، عکس العمل خوبی نشان می دهد. بهتر است ۲ تا ۳ هفته قبل از کشت از آن استفاده شود. نقش کود نیز برای رشد آن بسیار موثر است اثر بخشی کلم از کودهای آلی به نوع خاک، نوع کشت و مواد معدنی موجود در آن و مدت استفاده از کود و آبیاری گیاه بستگی دارد.

موارد مؤثر بر کیفیت کلم سفید

خواص کلم سفید برای استخوان ها

در کلم سفید انواع ویتامین ها به وفور وجود دارند مواد معدنی و ویتامین های موجود در آن شامل ویتامین A و C، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم ، منیزیم، فیبر فراوان و … می باشد. برخی معتقدند که مصرف گروهی از کلم ها وهمچنین کلم سفید برای استخوان ها مفید می باشند. در حقیقت ثابت شده است که این گیاه شگفت انگیز، به علت دارا بودن منگنز فراوان، تراکم استخوان را افزایش می دهد.

کلم پیچ سفید، املاح معدنی و مفید فراوانی دارند و مصرف آن برای افراد مبتلا به پوکی استخوان، می تواند شرایط مطلوب تری ایجاد نماید. همچنین از ضعف آنها جلوگیری کرده و برای بیماران مبتلا به آرتریت روماتید و بیماران دیگر که با مشکلات استخوانی دست و پنجه نرم می کنند. بسیار سودمند می باشد. برخی نیز از آن، برای رفع درد زانو سود می برند به این ترتیب که برگ کلم را می شویند. و سپس بعد از خشک شدن آن، روی زانو به مدت یک شب می بندند البته برای گرفتن نتیجه بهتر، هر چند ساعت یکبار، برگ را عوض می کنند.

خواص کلم سفید برای استخوان ها

طرز تهیه شور کلم سفید

به انواع سبزیجاتی که قابلیت شور شدن داشته باشند شور گفته می شود از کلم سفید نیز شور کلم تهیه می کنند. شما نیز می توانید در منزل این کلم شور خوشمزه و پرطرفدار را تهیه کنید و در کنار غذاها خصوصا کنار آبگوشت و لوبیا پلو از خوردن آن لذت ببرید. مناسب ترین فصل تهیه ترشی و شور کلم ، فصل پاییز می باشد در شور کلم سفید، علاوه بر کلم از کرفس، هویج، فلفل سبز، سیر، خیار قلمی، سبزی های معطر که شامل ترخون، مرزه، نعناع و… می باشد و نمک و سرکه و آب استفاده می شود.

برای تهیه آن ابتدا کلم، هویج، خیار و کرفس را بشویید و روی پارچه پهن کرده تا خشک شوند پس از خشک شدن آنها را خورد کرده و در نوبت بعدی سیر را شسته و خشک کنید. و در قابلمه به مقدار هر ۴ لیوان آب، ۶ قاشق سرکه ریخته و با نمک بجوشانید بعد از جوشیدن، زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید محلول آب و سرکه، کمی سرد شود. بعد از سرد شدن، مواد را در بطری شیشه ای در دار بریزید و لابه لای آن سبزی های معطر خشک شده را اضافه کنید. و به مدت ۴ هفته می توانید در جای خنک قرار دهید تا کاملا آماده شود. برای اینکه شور شما سریع تر آماده شود. می توانید. در لابه لای مواد از چند نخود خام نیز بهره بگیرید.

طرز تهیه شور کلم سفید

شرکت پخش کلم پیچ سفید صادراتی

شرکت پخش کلم پیچ سفید صادراتی از بهترین سبزیجات برای سفره آرایی و تزیین و فرم دهی آن به اشکال متنوع می باشد. امکان خرید انواع کلم پیچ سفید صادراتی در فروشگاه مرکزی ما، برای هموطنان عزیز فراهم است و ما بهترین، باکیفیت ترین و سالم ترین آنها را عرضه می کنیم ما انواع کلم برگ ترشی و کلم برگ سوپر ممتاز را از کشاورزان تهیه می کنیم و برای فروش به شما متقاضیان پروپاقرص کلم برگ ایرانی و وطنی ارائه می دهیم تا بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

شرکت پخش کلم پیچ

قیمت کلم سفید صادراتی با توجه به بسته بندی یا فله بودن و دوری یا نزدیکی مسافت و هزینه حمل و نقل آن، متفاوت است این کلم ها علاوه بر تامین نیاز داخلی، به کشورهای همسایه مانند عراق، امارات متحده عربی، عمان و قطر صادر می شود. شما هم می توانید برای خرید آن در تناژ بالا، به صورت حضوری به مراکز ما مراجعه نمایید. و یا به وب سایت ما مراجعه کرده و مرغوب ترین آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن، همکاران ما به آدرس مشخص شده توسط شما ارسال نمایند.

خرید انواع کلم پیچ سفید صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما