شرکت عرضه هویج صادراتی درجه یک

شرکت عرضه هویج صادراتی درجه یک محصولی با کیفیت برای صادرات ارائه می کند. معمولا هویچ میوه پر خاصیت و خوشمزه است که افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند. قیمت هویچ درجه یک در کشور ما بسیار مناسب می باشد.

این عمل باعث شده تا دربین دیگر کشورها محبوبیت زیادی داشته باشد. این محصول در کشورما با بهترین کیفیت تولید می شود. امروزه بازار صادرات هویچ پر رونق است.

به دلیل کیفیت خوب هویچ علاوه بر تامین بازار داخلی کشور، مشتریان خود در خارج از کشور را هم پیدا کرده است. قیمت هویچ بسته به کیفیت هویچ دارد.

شرکت

از هویج صادراتی درجه یک چه می دانید؟

هویج نام یک نوع صیفی جات قلمی شکل، نارنجی رنگ و شیرین و خوش طعم است. این محصول به طور گسترده ای توسط انسان های سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از خاصیت های هویج افزایش دادن نور چشم ها و قوت بخشیدن به بینایی انسان ها می باشد. وجود ویتامین آ فراوان در داخل بافت این محصول علت این امر است.

ساختار مولکولی هویج خیلی مستحکم و سفت می باشد. در حالت عادی خوردن آن برای سالمندان کار راحتی نیست و آن ها مجبور هستند هویج را به صورت پخته شده استفاده نمایند.

یک راه حل عالی برای مصرف هویج تازه، هویج آبگیری است. ممکن است برخی از مردم با این سوال مواجه شوند که کدام هویج برای آبگیری و تهیه کردن یک آب هویج تازه، سالم و خانگی مناسب می باشد؟

هویج صادراتی تر و تازه بیشترین میزان آب میان بافتی را در داخل خود دارند. در زمان خرید به براق و شفاف بودن پوسته هویج و رنگ خوب آن توجه کنید.

هر چه هویج شما اندازه بزرگ تری داشته باشد، میزان گوشت و آب آن بیشتر خواهد بود.  توصیه می شود تا حد امکان هویج های کاملا رسیده و درشت را خریداری نمایید.

هویج هایی که رنگ پررنگ تری دارند از آب بیشتری هم برخوردار هستند. پس یادتان باشد هویج نارنجی رنگ را انتخاب نمایید. دقت کنید که قسمت انتهایی هویج شما کم رنگ، زرد یا سفید نباشد، چون این قسمت ها کاملا خشک بوده و اصلا هیچ آبی در آن ها یافت نمی شود.از هویج چه می دانید؟

خواص هویج برای جلوگیری از سرطان

هویج از ابتلا به سرطان ریه ، سینه ، و روده بزرگ جلوگیری می‌کند. این محصول به دلیل دو ماده موجود به نام فالکارینول و فالکاریندول خواص ضد سرطانی دارد. این ماده ضد آفت طبیعی است که توسط هویچ تولید شده تا از بیماری ها جلوگیری کند.

بتاکاروتن موجود در آن خطر ابتلا به سرطان سینه را ۶۰ درصد کاهش می دهد. یک سوم سرطان های سینه از تومورهای است که دارای گیرنده استروژن نیست.

در بررسی های انجام شده مواد غذایی که دارای بتاکاروتن مثل هویج صادراتی و …. خطر رشد این تومورها تا ۶۰ درصد کاهش می دهد. آب هویچ باعث تخریب سلول های سرطانی و توقف رشد آن می شود. همچنین مصرف هویچ خطر ابتلا به سرطان روده را تا ۲۶ درصد کاهش می دهد.

خواص هویج برای جلوگیری از سرطان

درمان سریع زخم ها با هویج صادراتی

هویج صادراتی درجه یک  ارگانیک هم مانند خیلی از میوه ها و صیفی حات محصولی است که از خارج وارد کشور ما شده است. نوع بومی آن در ایران به نام زردک مشهور است.
ایرانیان این محصول وارداتی را به عنوان هویج فرنگی می شناسند. هویج به علت ظاهر و طعم جذابش زود در بین مردم ما محبوب شد. استفاده کردن از هویج طبیعی و ارگانیک دارای خاصیت های زیادی برای بخش های مختلف بدن به ویژه پوست می باشد.

هویج صادراتی سرشار از ویتامین آ می باشد. این ویتامین تاثیر شگرفی بر روی طراوت، نرمی و شادابی پوست می گذارد و به حفظ آب سطحی آن کمک کرده. همچنین موجب درمان اختلالاتی همچون خشکی پوست می شود. این محصول دارای میزان زیادی ویتامین ث است.

این ویتامین هم به طور ویژه ای برای درمان کردن خشکی، ترک و لکه های پوستی مفید عمل می کند.

هویج مشکلات پوستی همچون آفتاب سوختگی و اگزما را برطرف می نماید. این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و به این ترتیب مانع از این می شود که سلول های پوستی در اثر حمله رادیکال های آزاد از بین بروند و انسان را در برابر بروز پیری زودرس و ظاهر شدن چین و چروک های پوستی در صورت محافظت می نماید، در نتیجه موجب جوانی می شود.درمان سریع زخم ها با هویج

فروشندگان معتبر انواع هویج صادراتی درجه یک

پس خرید محصول از این مراکز به ویژه اگر در حجم عمده صورت بگیرد با قیمت خیلی کمتری از فروشگاه ها انجام می شود و این موضوع می تواند برای خرده فروشان هویج صرفه اقتصادی خیلی زیادی داشته باشد و به درآمد زایی آن ها کمک شایانی نماید، با توجه به افزایش ناگهانی نرخ هویج صادراتی درجه یک در بازار های داخلی ایران، ما به همه مردم توصیه می کنیم که از یکی از این مراکز پخش عمده برای خرید محصول استفاده کنند و این کار را هم بهتر است که به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهند.

صادرات هویچ گلخانه ای یکی از گزینه های مناسب برای صادرات است که از نظر کیفیت و طعم و شکل ظاهری بسیار. بهتر از هویچ های است که در در مزرعه روی زمین تولید می شود، بهترین هویچ را با ظاهر زیبا ، سالم و پوست درخشان برای صادرات بسته بندی می شود به دلیل رونق کشت گلخانه ای به غیر از هویچ بسیار از میوه ها و سبزیجات دیگر تولید شده و نیز به کشورهای دیگر صادر می شود مشتریان خارجی نسبت به خرید هویچ حساسیت بالای دارند به همین دلیل هویچ گلخانه ای گزینه مناسبی برای صادرات است به دلیل اینکه تحت کنترل رشد می کنند.

بهترین هویچ باید در شرایط ایده ال کشت و تا جایی که امکان دارد از مواد شیمیایی مانند آفت کش ها ،یا حشره کش ها برای رشد این محصول استفاده نشود هویج نارنجی بهترین نوع هویچ است که هم می توان آن را در زمین و هم در گلخانه تولید کرد هویچ که برای صادرات آماده می شود باید سالم و بدون فرورفتگی در بسته بندی زیبا با وزن استاندارد انجام شود.فروشندگان معتبر انواع هویچ صادراتی درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما