شرکت صادراتی کلم سفید فله ای

 

شرکت صادراتی کلم سفید فله ای

شرکت صادراتی کلم سفید فله ای، به صورت فعال برای صادر کردن این محصول فعالیت میکند. کلم نام یک نوع سبزی برگ دار و نسبتا بزرگ است. در شکل ها و رنگ های مختلفی یافت می شود. در بین آن ها کلم سفید بیشترین میزان مصرف را در سطح جهان دارد. به طور گسترده ای در بازار های مصرف عرضه می شود. شرکت کلم سفید فله ای، بهترین انواع این محصول را توسط مرزهای ایران به کشور های دیگر دنیا ارسال می کند. در این نواحی با نرخ قابل توجهی به فروش می رساند.

شرکت صادراتی کلم سفید فله ای

چگونه کلم سفید تازه را بشناسیم؟

یکی از نکات مهمی که همواره باید در هنگام خرید تره بار و سبزیجات مختلف به آن توجه نشان دهید. این است که تا حد امکان تازه ترین و سالم ترین محصولات را خریداری کنید. چون در این صورت محصولات مورد نظر ماندگاری بیشتری دارند. خیلی دیرتر خراب و پوسیده خواهند شد.

چرا که این محصولات سرشار از آب میان بافتی هستند. به این دلیل هم به سرعت برگ ها و بافت آن ها تازگی و طراوت خود را از دست داده و در اثر تماس با هوا حالت پلاسیده به خود می گیرند. اصطلاحا در آن ها اکسیداسیون اتفاق می افتد. اگر ساختارشان ضرب دیدگی داشته باشد این اتفاق سریع تر رخ می دهد. حال ما در این بخش تصمیم گرفته ایم که برای کمک به شما در خرید کلم سفید تازه، به بیان ویژگی های ظاهری این محصول بپردازیم. پس لطفا با ادامه این مطلب با ما همراه باشید:

ویژگی های ظاهری کلم

  • اولین نکته ای که باید در زمان انتخاب کردن و خرید کلم در نظر بگیرید. این است که برگ های آن رنگ کاملا روشن و مایل به سفیدی داشته باشند. در ضمن دارای جلا و درخشندگی زیادی باشد. اصلا حالت مات، کدر و بی رنگ و رویی در آن ها دیده نشود. چرا که نشان دهنده تازگی این محصول است.
  • دومین نکته این است که برگ های کلم حالت خوب و انسجام خود را حفظ کرده باشد. حالت ترد، شکننده و پر آبی داشته باشد. چون محصولی که تازگی خود را از دست داده است حالت شل، وارفته و پلاسیده پیدا می کند. نرم می شود و در اصل آب میان بافتی خود را تا حدی از دست می دهد.
  • دقت کنید برگ های کلم حالت کاسه ای داشته و به صورت متراکم و منسجم بر روی هم قرار گرفته باشند. بین آن ها فضای خالی وجود نداشته باشد. برای تست این ویژگی می توانید کلم را با دستان خود کمی فشار دهید تا مطمئن شوید که برگ های آن به داخل فرو نمی روند.چگونه کلم سفید تازه را بشناسیم؟

مصرف کلم سفید در دوره بارداری

خیلی از خانم ها ممکن است با این مساله روبرو باشند. آیا مصرف کردن انواع کلم سفید در دوران حساس بارداری برای آن ها و جنینشان خوب است یا بد؟ و به طور کلی مزایای این محصول در این دوره چه چیزهایی هستند؟ ما هم در ادامه به بررسی تخصصی این خواص می پردازیم:

  • کلم به علت داشتن میزان خیلی زیاد کلسیم، منیزیم و پتاسیم در بافت خود، کمک بسیار زیادی به حفظ تراکم بافت استخوانی مادران باردار خواهد کرد. از بروز پوکی و نرمی استخوان در بدن آن ها جلوگیری به عمل می آورد. همچنین به تشکیل استخوان بندی بدن کودکان کمک می کند.
  • این محصول گیاهی مقدار زیادی آهن در بافتش دارد. این ماده معدنی تاثیر فراوانی در تولید گلبول های قرمز خون، افزایش خون سازی و بهبود جریان خون خواهد داشت. در نتیجه مانع از ابتلا پیدا کردن این عزیزان به بیماری کم خونی که در این دوران شایع است می شود.
  • آثار کلم در کاهش دادن میزان فشار خون، چربی خون و دیابت هم برای تمام مادران در ماه های حاملگی بسیار موثر است. آن ها را از عوارض بارداری و زایمان حفظ می کند.
  • این محصول به علت اینکه مقدار زیادی فیبر در بافت خود دارد، باعث بهبود بخشیدن به عملکرد سیستم گوارشی خانم ها می شود و مشکلاتی مانند کم کاری کبد و یبوست را هم برطرف می کند، که در زمان بارداری آن ها را به شدت می آزارند.مصرف کلم سفید در دوره بارداری

کلم سفید برای قلب (شرکت صادراتی کلم)

استفاده کردن از کلم برگ سفید دارای خاصیت های خیلی زیادی برای تمام ارگان های بدن انسان از جمله قلب و عروق است.

و موجب می شود که این بخش به طور دقیق تری کار کرده و خون را به تمام ارگان ها پمپاژ نماید و در نتیجه موجب حفظ بقای افراد شود.

  • اما اگر بخواهیم کلم را از این نظر مورد بررسی قرار دهیم به موادی می رسیم که خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی را برای آن ایجاد می کنند. از این طریق به دفع شدن رادیکال های آزاد بدن می پردازند. با این کار از سلول ها و بافت های ماهیچه قلب محافظت به عمل می آورند.
  • این محصول موجب کاهش کلسترول بد خون می شود. با این کار از انسداد یافتن رگ های قلبی جلوگیری می کند و عمل خون رسانی به این ارگان را بهبود می بخشد. در نتیجه از بروز حملات و سکته های قلبی هم پیشگیری می نماید.
  • در ضمن باید خدمت شما عرض کنیم که کلم موجب کاهش یافتن میزان فشار خون می شود. به این ترتیب هم به سلامتی هر چه بیشتر عروق و قلب انسان کمک شایانی می کند. افراد را از بیماری های قلبی محافظت خواهد کرد.خواص درمانی کلم سفید برای قلب

شرکت صادراتی کلم سفید

شرکت های بزرگ توزیع کننده سبزیجات و صیفی جات در کشور ما، انواع و اقسام کلم سفید کوچک یا بزرگ را در حجم انبوه خریداری می کنند. سپس این محصولات را به صورت فله ای و به شکل کیسه ای یا جعبه ای در بازار های خرید و فروش سطح کشور ما توزیع می نمایند.

تا به دست عموم مردم برسانند.این شرکت ها عرضه کنندگان اصلی این محصول در کشور هستند.

شرکت صادراتی کلم به عنوان نمایندگی مجاز تولید کننده ها فعالیت می نمایند. محصول مورد نظر را با احتساب ارزش افزوده اندک و با قیمت خیلی مناسبی به فروش خواهند رساند. این کار سبب جلب رضایت مردم  خواهد شد.

پس مصرف کننده ها می توانند برای خرید کلم سفید ترشی یا سالادی مورد نیاز خود از این مراکز بهره ببرند. هم به صورت حضوری به مردم خدمت رسانی می کنند و هم به شکل مجازی سفارش های خرید را تحویل می گیرند. محصول را با پست برای آن ها ارسال می کنند و این روش موجب رفاه آن ها می شود.

توزیع کنندگان انواع کلم سفید فله ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما