خرید کلم سفید مرغوب صادراتی درجه یک

خرید کلم سفید مرغوب صادراتی درجه یک

برای خرید کلم مرغوب صادراتی مراکز و فروشنده های زیادی وجود دارد. و طبیعتا چه خریدار و چه فروشنده به دنبال سود دهی بالایی هستند ولی مراکزی اهمیت کار را در نظر میگیرند که کیفیت را در دستور کار قرار دهند.

آنچه از کلم برگ باید دانست!

کلم برگ خام از ٪ ۸۴ آب ، ٪ ۹ کربوهیدرات ، ٪ ۴ پروتئین و ٪ ۱ چربی تشکیل شده است. در یک وعده ۱۰۰ گرمی ، کلم خام ۴۹ کالری و مقدار زیادی ویتامین K را با ۳.۷ برابر مقدار روزانه تأمین می کند. این یک منبع غنی (٪ ۲۰ یا بیشتر از مقدار روزانه) ویتامین A ، ویتامین C ، ویتامین ۶B ، فولات و منگنز است. كلم برگ منبع خوبی برای تیامین ، ریبوفلاوین ، اسید پانتوتنیك ، ویتامین E و چندین ماده معدنی در رژیم غذایی از جمله آهن ، كلسیم ، پتاسیم و فسفر است. جوشاندن کلم خام باعث کاهش بیشتر این مواد مغذی می شود ، در حالی که مقادیر ویتامین های A ، C و K و منگنز همچنان قابل ملاحظه هستند.

آنچه از کلم برگ باید دانست!

عرضه کننده کلم سفید

عرضه کننده کلم سفید مرغوب به صورت مستقیم و اینترنتی بهترین محصولات را در اختیار تمامی مصرف کنندگان قرار می دهند. کلم سفید تازه همانطور که از نامش پیداست. به عنوان یک ماده غذایی یا یک میان وعده خوشمزه پرخاصیت مورد استفاده قرار می‌ گیرد.خرید کلم سفید مرغوب به صورت مستقیم مورد توجه متقاضیان بسیار زیادی در نقاط مختلف از ایران می باشد زیرا کلم سفید از کیفیت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و به عنوان یکی از انواع صیفی جات پر خاصیت از آن استفاده می شود. برای خرید میتوان به صورت حضوری یا بنا به دلایلی میتوان خرید خود را غیر حضوری(اینترنتی)انجام داد. و در کمترین زمان ممکن با فروشنده گان این محصول ارتباط برقرار کرد و یا اقدام به سفارش کرد.

عمده کلم شرکت آریانا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما