کلم سفید شرکت آریانا

خرید کلم سفید عمده شرکت آریانا

خرید کلم سفید عمده شرکت آریانا، خریدی بی نقص و استثنایی را به شما وعده می دهد. کلم سفیدشرکت آریانا، دارای کیفیت فوق العاده و انواع رنگ ها و سایزهای مختلف کلم میباشد.

خرید کلم سفید عمده شرکت آریانا

 

کلم یکی از پراستفاده‌ترین صیفی جات در آشپزخانه است. از این صیفی در تهیه انواع سالاد، خوراک، دلمه و حتی پاستا استفاده می‌شود.
درنگاه اول شاید فکر کنید که فیبر و آب بالای این صیفی تنها خاصیت آن است که برای لاغری مفید است
اما باید بدانید که کلم سفید پر از ویتامین و مواد مغذی است. برای تهیه و خرید آنلاین کلم سفید و انواع کلم به شرکت آریانا و سایت  اینترنتی ما مراجعه کنید.

همان‌طور که گل کلم سفیدشرکت آریانا قسمتی از نیاز روزانه بدن شما به ویتامین C را برطرف می‌کند، کلم نیز با داشتن این ویتامین سهمی در سلامتی‌تان دارد.
شما می‌توانید با خرید آنلاین از شرکت آریانا، از کلم سفید برای تهیه انواع غذاها استفاده کنید.
سلامتی یک پکیج کامل نیست که آن را خریداری کنید! سلامتی تغییرات کوچکی است که در رژیم غذایی و نحوه زندگی تان ایجاد می‌کنید.

کلم سفیدشرکت آریانا، دارای مرغوب ترین و ترد ترین کلم سفیدها است.

خرید کلم سفید عمده شرکت آریانا

 

خواص و ارزش غذایی کلم سفید

هر ۱۰۰ گرم کلم، ۲۳ کالری، ۱ گرم پروتئین، ۵.۵ گرم کربوهیدرات و نزدیک به ۲ گرم فیبر دارد.

فیبر و درصد آب بالای کلم سفیدشرکت آریانا، آن را به عضو ثابت تمام رژیم‌های لاغری تبدیل کرده است؛این صیفی دارای ویتامین‌هایی مانند ویتامین A و C و البته مواد مغذی مانند پتاسیم، سدیم، کلسیم و آهن است؛
این صیفی برای رفلاکس معده عالی است؛پتاسیم موجود در آن به تنظیم فشار خون و ضربان قلب کمک می‌کند؛ب
رای درمان اگزما و بیماری‌های پوستی، نقرس و ورم مفاصل مفید است؛آنتی‌اکسیدان‌های کلم مانند لوتئین از شما در برابر عوامل سرطان‌زا مراقبت می‌کنندویتامین C آن نیز به کمک سیستم ایمنی‌تان می‌آید

آب و فیبر بالای این صیفی علاوه بر اینکه چندین ساعت شما را سیر نگه می‌دارد، برای تقویت عملکرد سیستم گوارشی‌تان نیز مفید است. ویتامین A موجود در آن نیز برای بینایی مفید است.
همان‌طور که می‌دانید سیستم عصبی نیز به این ویتامین نیاز دارد. خرید آنلاین کلم سفید تنها چند کلیک از شما فاصله دارد. بنابراین این صیفی پرخاصیت را با کیفیت و طعمی عالی از شرکت آریانا سفارش دهید.
کلم سفیدشرکت آریانا یکی از بهترین کلم سفیدهای موجود در بازار است.

 

خواص و ارزش غذایی کلم سفید

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما