خرید کلم بنفش خوزستان با قیمت عالی

خرید کلم بنفش خوزستان با قیمت عالی

خرید کلم بنفش خوزستان با قیمت عالی، کلم بنفش خوزستان همواره از جمله محصولاتی است که همواره به دلیل دارا بودن ویتامین c بسیار و سایر مواد مغذی و معدنی در ایران مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

خرید کلم بنفش خوزستان با قیمت عالی

نحوه بسته بندی کلم بنفش خوزستان برای صادرات

کلم بنفش خوزستان یک محصول آفت پذیر می باشد. این محصول در صورت عدم اشرافیت به مواردی همچون چگونگی صادرات آن در مسیر دچار خرابی شده و پوسیده خواهد شد.

در نتیجه کارایی را برای خریدار و صادر کننده ان نخواهد داشت. لذا در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد به نحوه بسته‌بندی کلم بنفش خوزستان برای صادرات اشاره‌ای داشته باشیم. هم چنین به ویژگیهای این محصول در حوزه صنعت صادراتی بپردازیم:

فواید مصرف کلم هم برای انسان و هم برای دام بسیار می باشد.  نکته مشترک آنها در ارتقای سلامت دستگاه گوارش می باشد.این محصول موجبات عدم تاثیر پذیری از رادیکال های آزاد را در بدن فراهم می کند.

لذا در این راستا خرید کلم‌بنفش خوزستان با قیمت عالی از این مرکز پیگیری میگردد.

انواع صادرکنندگان این کالای کشاورزی می‌دانند که باید کلم بنفش یاد شده نباید بیشتر از ۱۲ کیلوگرم وزن داشته باشد.

نکاتی دیگر برای بسته بندی

چرا که انباشته شدن آن روی هم موجبات خفگی کلم و فشار بیش از حد آن به یکدیگر خواهد شد. در نتیجهموجبات زود خراب شدن آن را در طول مسیر فراهم خواهد کرد.

همواره واردکنندگان این نوع از کلم مقاصد طولانی می باشند. به گونه‌ای که همواره صادرات این محصول باید در وزن های کمتر و غالباً دارای فاصله جانبی تعیین شده باشد.

در حین بسته بندی سعی شود به صورت تک ردیف کلم ها را در ۵ تا ۸ تایی در یک جعبه قرار بدهید تا به یکدیگر فشار وارد نکنند. شما می توانید از نایلون ها ی مخصوص این نوع سبزی ها برای پوشاندن روی آن استفاده کنید. در نهایت در معرض آلودگی‌های هوا نیز قرار نگیرند.

جعبه های دایکاتی بهترین گزینه برای بسته بندی کلمه‌ای یاد شده برای صادرات می باشد. اگر دسترسی به این جعبه ها را دارید توصیه می کنیم نوع بسته بندی این جعبه را تهیه و کلم ها را به کمک آن صادر کنید.

نحوه بسته بندی کلم بنفش خوزستان برای صادرات

ارائه کلم بنفش خوزستان بسته بندی ۱۲ کیلویی

 

 

کلم ۱۲ کیلویی می تواند تامین کننده نیاز مصرف‌کنندگان باشد به گونه ای که این نوع کلم در حجم بسته‌بندی یادشده بهترین گزینه برای صادرات نیز به حساب می آید چرا که بیشتر شدن حجم این کلم های بنفش در طول مسیر زمینه ساز فساد آن نیز خواهد شد.

ارائه کلم خوزستان در حجم های مختلف و به صورت عمده در با کیفیت ترین حالت ممکن در دستور کار این مرکز می باشد به گونه ای که همواره کلم های بنفش خوزستان به مرغوبترین و با کیفیت ترین حالت ممکن برای دسترسی مصرف کنندگان به سلامت جسمی و ارتقاء آن پیگیری می‌شود.

ارائه کلم بنفش خوزستان بسته بندی 12 کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما