خرید کاهو آیسبرگ مرغوب و ارزان دزفول

خرید کاهو آیسبرگ مرغوب و ارزان دزفول

در شهرستان دزفول مکانی برای خرید با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بسیار مرغوب محصولات صیفی از جمله کاهوآیسبرگ است. این محصول اعلا سرشار از مواد مغذی و معدنی است. خریداران اگر کاهو آیسبرگ طبیعی اعلا را به صورت عمده خریداری کنند، طبیعتا برای آن ها بسیار مناسب تر است.

مواد مغذی کاهو

یک فنجان کاهو حاوی درصدهای زیر از مصرف توصیه شده‌‌ی روزانه است:

– ۸ کالری
– تقریبا ۰ گرم قند، پروتین، و چربی
– ۵ گرم فیبر
– ۸۲٪ ویتامین آ
– ۶۰٪ ویتامین ک
– ۱۹٪ ویتامین ث
– ۱۶٪ فولات
– ۴٪ منگنز
– ۳٪ آهن
– ۳٪ پتاسیم

خواص کاهو برای سلامتی :

مبارزه با التهاب ، کمک به کاهش وزن، بهبود سلامت مغز و قلب، مبارزه با سرطان، کاهش خطر ابتلا به دیابت، سلامت چشم، بهبود هضم و سلامت گوارش، کمک به درمان بی خوابی، سلامت استخوان، بهبود سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست و مو و مبارزه با کم خونی.

خواص کاهو برای سلامتی :

خرید کاهو آیسبرگ

صادرکنندگان انواع کاهو عمده اعلا محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت ممتاز تولید و روانه بازار می کنند. کاهوآیسبرگ سالادی اعلا را می‌توانید به دو صورت خریداری کنید. تولید کنندگان و عرضه کنندگان آن برای آن که خریداران بتوانند به راحتی این محصول را تهیه کرد؛ در کنار فروش حضوری کاهوآیسبرگ درجه یک طبیعی اعلا این محصول را به صورت غیر حضوری در سایت های معتبر فروش و نمایندگی های فروش این محصول پر طرفدار و محبوب قرار داده اند.تا متقاضیان عزیز بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را در این سایت ها سفارش و ثبت نمایند؛ و در کم ترین زمان ممکن محصول صیفی مورد نظر را تحویل بگیرند.

خرید کاهو آیسبرگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما