خرید هویج مرغوب صادراتی درجه یک

خرید هویج مرغوب صادراتی درجه یک

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای خرید هویج مرغوب درجه یک میتوان به فروشگاه ها و مراکز خرید توجه کرد.ازین صیفی بینظیر می توان در مصارف مختلف از جمله تهیه ی سالاد استفاده کرد. هویج مرغوب به دلیل دارا بودن میزان زیادی مواد معدنی مختلف از جمله کلسیم و مواد ضد اکسیدان بسیار مقوی و پر طرف دار شده است. و کار برد های گوناگونی دارد.

دانستنیهای هویج

در معرفی هویج، می‌توان گفت محصول صیفی دو ساله است که در سال اول، رزت برگ‌های آن مقدار زیادی شکر تولید می‌کنند، که در ریشه عمودی آن ذخیره می‌شود. تا برای گل دادن محصول در سال دوم انرژی لازم را فراهم کند.
جالب است بدانید، نهال هویج بلافاصله پس از جوانه زدن، نشان می‌دهد که تمایز مشخصی بین ریشه عمودی و ساقه قائل است. به این صورت که دارای ساقه ضخیم‌تر و فاقد ریشه‌های جانبی بوده و در بخش بالایی انتهای ساقه لپه‌ها قرار دارند. و اولین برگ واقعی در حدود ۱۰ الی ۱۵ روز پس از جوانه زدن ظاهر می‌شود.
هویج دارای ویتامین‌های ب۶، کا و آلفا و بتا کاروتن (ماده‌ای که موجب نارنجی شدن آن می‌شود) و مواد معدنی مختلف است. و همانطور که می‌دانید، آنتی‌اکسیدان هویج پخته بیشتر از هویج خام است.
هویج، محصولی است که در امپراتوری روم شرقی در نسخه‌ای قرن ششم میلادی قسطنطنیه‌ای، رسم و توصیف شده‌است.
در این اسناد سه نوع هویج مختلف رسم شده و در متن نوشته شده‌است: می‌توان ریشه را پخت و آن را مصرف کرد.گفته می‌شود این محصول در قرن هشتم توسط مور‌ها به اسپانیا معرفی شده است و در قرن دهم ریشه‌هایی که در غرب آسیا، هندوستان و اروپا می‌روییدند به رنگ بنفش بودند.
دانستنیهای هویج   دانستنیهای هویج

سفارش عمده هویج مرغوب

سفارش هویج مرغوب به صورت عمده از مزارع تولیدی و بازار های تره بار و فروشگاه های مواد غذایی بزرگ امکان پذیر است و بیش تر توسط میوه فروشی ها انجام می شود. هویج عمده و مرغوب در بازار های تره بار و میوه فروشیها عرضه می شود هم چنین در فروشگاه های مواد غذایی مختلف می توان آن را یافت و خریداری کرد و از فواید ان بهره مند شد.در اینجا ما مرکز آریانا را برای شما متقاضیان عزیز معرفی میکنیم.چرا که با سوا.بق مثبت و خوبی که این مرکز از صادرات به دست آورده و به اعتبار این مجموعه افزوده گزینه ی خوبی برای خرید میباشد.تجربه بالاترین اولویت است که این مجموعه تجربه ی موفقیت آمیزی در زمینه ی صادرات داشته است.

سفارش عمده هویج مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما