خرید مستقیم کلم سفید مجلسی خام

خرید مستقیم کلم سفید مجلسی خام

خرید مستقیم کلم سفید مجلسی خام اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام شود . می تواند هرینه ها را کاهش دهد و جنبه اقتصادی زیادی دارد .کلم سفید مجلسی جز سبزیجات بسیار پر خاصیت و بسیار پر طرفدار است.

کلم دارای خواص بسیار زیادی برای بدن بوده  است. و در انواع سالاد ها و غذا های ایرانی و فرنگی از این کالا و سبزی مرغوب استفاده می شود. کلم سفید یک گزینه بسیار عالی برای انواع ترشیجات ایرانی نیز هست . و می توان در انواع دسر ها و ترشی ها از این سبزی پر خاصیت استفاده کرد‌.

تولید کننده کلم سفید مجلسی خام را که سبزی بسیار ترد و آبدار و با کیفیت است.  خرید مستقیم و بی واسطه با قیمتی بسیار منصفانه و نازل در اختیار تمام متقاضیان این محصول عالی کشاورزی قرار داده است.

خرید مستقیم کلم سفید مجلسی خام

معرفی مشخصات کلم سفید مجلسی

کلم سفید یکی از انواع بی شمار سبزیجاتی است .در کشور در شرایطی عالی و ارگانیک پرورش داده می شود. و دارای طعمی بسیار عالی و طبعی گرم است. این سبزی سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن است. کلم سفید بی نظیر دارای تردی بسیار عالی و سبزی آبدار است . همچنین زیر دندان بسیار حس خوبی دارد.

کلم سفید یک گیاه با برگ های پهن و در هم پیچیده است . دارای برگ هایی به رنگ سبز بسیار کم رنگ است. و هرچه برگ های کلم را باز کنیم و به میان کلم برسیم رنگ برگ ها به سفیدی نزدیکتر می شود. و اندازه برگ ها کوچک تر می شود. اما رسیده انواع کلم سفید رنگی کاملا سفید دارد. و دارای بافتی و برگ های سفت است.  طعم آن زیر دندان قدری به تندی می زند. زمان طبخ کلم سفید به یک بافت نرم و شیرین تبدیل می شود.

کلم سفید دارای انواع بسیار زیادی هست که به دلیل مصرف نشدن تنها تعداد محدودی از این سبزی در فروشگاه ها به فروش می رسد اما این محصول ویژه در تمام اشکال دارای مزایا و فوایدی بسیار عالی برای بدن انسان است.

معرفی مشخصات کلم سفید مجلسی

طرز تهیه کلم سفید مجلسی رستورانی

کلم سفید از خواص گیاهی بسیار زیادی برخوردار و دارای انواع ویتامین های عالی و فیبر گیاهی فراوان است و به همین دلیل برای انواع سالاد ها از این سبزی خوشمزه استفاده می کنند برای تهیه سالاد کلم سفید مجلسی باید ابتدا برگ های کلم را از هم جدا کرده و خوب بشویید و مطمئن شوید که برگ ها کاملا تمیز هستند سپس بگذارید برگ های شسته شده خوب خشک و آب اضافی خود را از دست بدهد سپس برگ های کلم را به صورت نواری و خیلی باریک خرد کنید.

شما می توانید کنار کلم از هویج رنده شده نیز استفاده و برای خوش رنگ شدن سالاد خود حتی از انواع کلم های رنگی و بنفش استفاده نمایید. سپس کلم بنفش را هم به صورت نواری و ریز بکنید. البته در مقداری کمتر و به اندازه ای که رنگی به سالاد شما بدهد خرد و داخل سالاد بریزید.

برای تهیه کلم سفید و اینکه طعمی عالی به این سالاد بدهید. همچنین از انواع کشمش و مقداری گردو در کنار آن نیز استفاده کرده تا ضمن خوشمزه تر کردن سالاد از انواع مواد مقوی و مغذی در سالاد خود استفاده کنید. حالا دیگر تمام مواد را کاملا با هم مخلوط کرده و روی سالاد از سس مایونز با هر افزودنی دیگری که ذائقه شما به آن تمایل دارد استفاده و سالاد را نوش جان بفرمایید.

طرز تهیه کلم سفید مجلسی رستورانی

خرید مستقیم کلم سفید و پخش انواع کلم

تولید کننده انواع کلم سفید رستورانی این محصول بسیار خوشمزه را از بهترین مواد و سبزیجات اولیه تولید و در بسته بندی در اختیار مرکز پخش قرار می دهد. این محصول کیفی و بسیار خوشمزه را در تمام مراکز فروش و رستوران های کل کشور پخش و توزیع کرده و در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار بدهند.

تیم توزیع کننده همواره سعی کرده است. انواع کلم سفید رستورانی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار دهد. شما می توانید از توزیع این محصول تازه و مرغوب استفاده کرده و از مزایای این کالا و ویتامین آن بهره مند شوید.

پخش انواع کلم سفید رستورانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما