خریدار کاهو آیسبرگ مرغوب و باکیفیت

خریدار کاهو آیسبرگ مرغوب و باکیفیت

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یکی از پرمتقاضی ترین صیفی در سراسر جهان کاهوست، کاهو قرن‌ها پیش توسط مصری‌ها کشت و کار میشد و از صیفیجات برگ سبز است. مصری‌ها از دانه‌های کاهو برای تهیه روغن و از برگ‌ کاهو به عنوان غذا استفاده می‌کردند.

ازجمله خواص کاهو

از خواص دارویی کاهو می توان به حفظ سلامت قلب، مغز، چشم و معده اشاره کرد. کاهو از استخوان ها محافظت کرده و برای درمان کم خونی، بی خوابی، التهاب، دیابت، کبد چرب و یبوست مفید است.کاهو حاوی آهن، منیزیم، پتاسیم و بِ کامپلکس است که نقش مهمی در بهبود سوخت و ساز و متابولیسم بدن دارد. طی فرایند متابولیسم، مواد غذایی به انرژی تبدیل شده و قدرت بدنی ما را تامین می کند.کاهو از صیفیجات کم کالری با شاخص گلیسمی صفر است که برای افراد دیابتی مفید بوده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

ازجمله خواص کاهو

این صیفی خوشرنگ و خوشمزه را میتوان به صورت فله ایی با هزینه هایی مقرون به صرفه در اختیار داشته باشیم. شرکت آریانا تمام تلاش خود را جهت حفظ حق متقاضی انجام داده تا و خریداران گرامی بتوانند با ساده ترین روش و مقرون به صرفه ترین هزینه این محصولات را دراختیار داشته باشند ، بر همین اساس متقاضیان و بازرگانی که میخواهند این محصولات با کیفیت را در اختیار داشته باشند میتوانند هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند .به ما اعتماد کرده و لذت خرید را با ما تجربه کنید.

ازجمله خواص کاهو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما