خریدار هویج نارنجی مرغوب صادراتی

خریدار هویج نارنجی مرغوب صادراتی، این خرید نوع صادراتی که به نحوی هویجی باکیفیت و مرغوبیت بالاست را شامل میشود و صادرات آن معمولا به کشورهایی چون روسیه و اوراسیا ارسال میشود،که مجموعه و مرکزهای زیادی در این کار سهیم هستند و رشد صادراتی قابل توجهی از کشورمان به کشورهای دیگر توسط تاجران و صادرکنندگان انجام میشود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

هویج. محصولی صیفی

هویج محصولی خوراکی از خانواده چتریان است. هویج معمولاً به رنگ نارنجی،زرد یا سفید، یا مخلوطی از قرمز و سفید است و هویج تازه ی آن بافتی خشک و ترد دارد. نوع زرد آن را هویج قمی می‌نامند.
هویج یک صیفی باریشه یا غده ای خوراکی مینامند که می‌توان آن را خام یا خردشده یا رنده‌شده در سالاد خورد کرده و بیشتر در پخت سوپ‌ها و خورشتها کاربرد دارد. بتاکاروتن، دوپاری از ویتامین آ، در هویج به طور چشمگیری یافت می‌شود. و رنگ نارنجی خاص این صیفی کم نظیر و پرطرفدار به همین خاطر است. به‌علاوه هویج منبعی غنی از فیبر خوراکی، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی به‌شمار می‌رود. همچنین هویج می‌تواند به‌طور مصنوعی در رنگ‌های گوناگونی به عمل بیاید.در ادامه به مبحث خرید از مجموعه ای معتبر پرداخته ایم..در کنار ما باشید.

هویج. محصولی صیفی

خرید مطمئن

مجموعه ی آریانا هویج باکیفیت و مرغوب خود را ویژه ی بخشهای صادراتی در نظر گرفته و این صیفی را در بسته بندی هایی طبق خواست متقاضی یا صادرکننده، مرتب و بهداشتی در اختیارشان قرار میدهد. در نظر داشته باشید محصولات این مجموعه در سراسر بازار ایران و به بازارهای خارج از کشور نیز صادر میگردد.
خریداران و بازرگانان محترم جهت سفارش محصول خود به مقدار مورد نیازشان میتوانند با کارشناسان بخش فروش این مجموعه در ارتباط باشند و محصولات خود را سفارش نهایی بدهند.در کنار ما خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

خرید مطمئن خرید مطمئن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما