تولید عمده کلم صادراتی بسته بندی

تولید عمده کلم صادراتی بسته بندی

تولید عمده کلم صادراتی بسته بندی، باید با کیفیت بالا انجام شود.
کلم صادراتی و بسته بندی شده است. از نظر فاکتورهای کیفی باید قابلیت رقابت با نمونه های مشابه خارجی را داشته باشد. از این رو توجه به فرآیند تولید، فرآوری و سورت کردن این محصولات اهمیت زیادی دارد.

با توجه به تنوع تولید عمده انواع کلم در نقاط مختلف کشوری به معرفی چند نمونه از پرمصرف ترین آنها می پردازیم. همچین روش های نوین برای خرید عمده ارقام صادراتی و سفارش مستقیم از تولیدکننده را ارزیابی می کنیم.

تولید عمده کلم صادراتی بسته بندی

شناخت بهتر انواع کلم صادراتی

کلم ها به عنوان گیاهی خوراکی انواع و افسام مختلفی دارند. تاکنون حدود ۴۰۰ گونه از آنها در اقصی نقاط جهان شناخته شده اند. پرورش این محصولات نیازمند فراهم آوردن زمینه های لازم محیطی و تغذیه مناسب از نظر آب و میزان کوددهی است.

با توجه به توصیه کارشناسان تغذیه به مصرف خوراکی های ارگانیک و گیاهی، شاهد افزایش تقاضا برای انواع کلم در بازار داخلی و بین المللی هستیم. این امر روند پرورش و کاشت کلم گلخانه ای در بسیاری از نقاط کشور را سبب شده است.

با توجه به قابلیت کشت کلم در گلخانه و جذاب بودن بازار صادراتی این محصول در کشورهای همسایه، طی سالهای اخیر روند صادراتی این محصولات سیر صعودی داشته است.
یکی از بهترین و پرطرفداترین این محصولات کلم سفید یا همان کلم برگ نام دارد. شکل گرد و بیضی مانند به همراه برگ های لایه لایه و بسیار نرم از ویژگی های بارز و ظاهری این نوع کلم به شمار می رود. البته رنگ کلم های سفید بین سبز کم رنگ تا سبز پررنگ با حاشیه های سفید می تواند متغیر باشد.

با این حال در بازار با عنوان کلم سفید خرید و فروش می شود.

شناخت بهتر انواع کلم صادراتی

راهنمای خرید کلم سفید صادراتی

کلم سفید در علم پزشکی دارای طبع گرم و خشک است. از این رو مصرف مداوم آن برای افراد سرد مزاج انتخاب مناسبی در تقویت قوای جسمی و ضعف عضلات است.

همچنین برای درمان بسیاری از بیماری ها ناشی از سردی بدن مانند رماتیسم و فشار پایین، مصرف روازنه این محصول کمک شایانی می تواند باشد.

در نظر داشته باشید که کلم سفید صادراتی باید از شکل ظاهری و ابعاد بازار پسند برخوردار باشد. به همین علت شرکت های صادر کننده از فرآیند سورت کردن، جداسازی، وزن کشی و در نهایت بسته بندی استاندارد این محصولات استفاده می کنند.

قبل از تمامی این موارد انتخاب و خرید کلم تازه صادراتی از تولیدکننده نیازمند در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی است. چند مورد از مهمترین آنها عبارتند از:

  • بافت کلم باید کاملاً سفت و محکم باشد.
  • ابعاد کلم صادراتی باید بر حسب نیاز بازار مصرفی انتخاب شود.
  • از خرید کلم هایی کاملاً رسید برای صادرات خودداری کنید.
  • کلم صادراتی مرغوب باید عاری از هر گونه آفت زدگی باشد.
  • استفاده از مواد نگهدارنده برای افزایش عمر کلم توصیه نمی شود.

بدون شک در نظر گرفتن تمامی این موارد و آشنایی با قوانین صادراتی و شیوه های حمل و نقل استاندارد با هدف نگهداری کیفیت اولیه محصول اهمیت زیادی دارد. جلب رضایت مشتری و افزایش میزان فروش صادراتی نیز مهم است.

راهنمای خرید کلم سفید صادراتی

تولید عمده کلم صادراتی و قیمت گل کلم

علاوه بر فاکتورهای کیفی که در بالا به آنها اشاره شد. در نظر گرفتن قیمت و نرخ روز انواع کلم صادراتی معیار مهمی در تجارت این محصول به شمار می رود. بدون شک عوامل کمی و کیفی متعددی در روال روزانه افزایش و نوسان قیمت ها دخیل هستند.

عواملی مانند وزن و درجه کیفی کلم، هزینه های برداشت و سورت کلم، قیمت روز این محصولات در بازار داخلی و خارجی، نحوه صادرات و هزینه های صادراتی چند مورد از مهمترین عوامل تعیین قیمت این محصولات به شمار می آیند.

با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید کلم سفید ایرانی از سوی کشورهای همسایه عربی، استعلام قیمت گل کلم ارگانیک و نمونه های پرفروش دیگر اهمیت زیادی در ثبت سفارشات دارد.

برای این منظور و با هدف تامین انواع کلم بسته بندی تازه و عمده نمایندگان فروش و پخش آنلاین این مرکز آماده همکاری با فعالین حوزه صادرات انواع کلم سفید در کشور هستند.

قیمت گل کلم تازه صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما