تولید عمده کلم سفید شیراز

تولید عمده کلم سفید شیراز را کشاورزان و تولید کنندگان این محصول در مراکز مختلف مورد دسترس مردم قرار می دهند. این گیاه پر خاصیت دارای انواع گوناگونی است. مردم می توانند با توجه به شرایط پرورش و ذائقه‌ی غذایی‌ شان آن‌ ها را انتخاب کرده و پرورش دهند.

البته ممکن است. کاشت و تولید عمده کلم سفید سخت باشد.کلم  فقط آب‌ و هوای سرد را دوست دارد و می‌ تواند برای برخی آفات نیز جذاب باشد.

تولید عمده کلم سفید شیراز

فرآیند تولید کلم سفید سالادی

با برنامه‌ ریزی کردن کاشت و پرورش کلم و مراقبت کافی ممکن است. بتوانید در یک سال، دو بار هم در بهار و هم در پاییز از آن محصول بگیرید. برای پرورش و تولید عمده کلم سفید، شرایط کاشت و پرورش باید به دقت کنترل شود.

در بخش کاشت و پرورش کلم ابتدا باید دانه‌ های کلم بین ۶ تا ۸ هفته قبل از آخرین سرمای بهاری جوانه بزنند. سپس گیاه را در باغچه در کود کشاورزی جا افتاده و یا گیاه خاک بکارید.

این گیاه را می‌ بایست ۲ یا ۳ هفته قبل از آخرین سرمای پیشبینی شده در خاک کاشته شود. و مقدار زیادی کود گیاهی به منظور حفظ رطوبت و تنظیم دمای خاک استفاده میشود.

به منظور خسته نشدن خاک می‌ بایست. سال به سال تناوب زراعی را حفظ شود. انواع دیگری از گیاهان را در آن کاشته شود. تولید عمده کلم سفید ها را باید زمانی برداشت کرد. که مجموعه کروی شکل برگ ها کاملاً سفت شده باشد.

عمل برداشت در سطح کوچک با چاقوی تیز و در سبزیکاری سطوح بزرگ از ماشین های ویژه برداشت استفاده می گردد. مقدار محصول بسته به انواع کلم ها متفاوت بوده و بین ۳۰ تا ۶۰ تن در هکتار است.

شرکت های صادر کننده معمولاً با کشاورزان و شرکت های تولید کلم قرارداد طولانی مدت می بندند. با آغاز فصل سرما، انواع کلم شامل کلم پیچ قرمز و سفید، گل کلم و کلم بروکلی از ایران بسته بندی می شود. کلم هارا برای  بارگیری به پایانه های گمرک ارسال می کنند. فرآیند تولید کلم سفید سالادی

تولید عمده کلم شیراز

خرید عمده کلم یک تجارت پرسود به حساب می آید. سالانه درآمد بالایی به ارمغان می آورد. قیمت کلم به بسته بندی، کیفیت، حجم سفارش، هزینه حمل و نقل، فصل خرید و غیره بستگی دارد.

بهترین راه برای بدست آوردن قیمت کلم به صورت دقیق، ارتباط با فروشنده کلمی است که در زمینه فروش عمده کلم فعالیت می کنند. خرید کلم می توانید از افرادی که در زمینه تولید فعالیت می کنند انجام دهید.

با این کار باعث میشود که شما با حذف واسطه ها و خرید کلم از تولیدکننده کلم را با نرخ پایین تری خریداری کنید.

استعلام قیمت کلم سفید سالادی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما