توزیع کلی کلم سفید معمولی در تهران

توزیع کلی کلم سفید معمولی در تهران

توزیع کلی کلم سفید معمولی در تهران، سعی می کند محصول را با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب ارائه دهد. کلم سفید معمولی از سبزیجاتی است که بیشتر مردم روزانه از آن در برنامه غذایی خود استفاده می کنند. بیشترین استفاده از این محصول در سالاد و کنار غذاست. علاوه بر این این نوع سبزی غذای بسیاری از دام ها از جمله گاو می باشد. بدین منظور از کلم های کشت شده در استان خوزستان استفاده می شود. کلم معمولی نوع سفید سبز و قرمز را دارد در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

توزیع کلی کلم سفید معمولی در تهران

تفاوت کلم سفید معمولی با کلم پیچ چیست؟

کلم سفید دستچین معمولی با کلم پیچ تفاوت دارد. کلم پیچ معمولا به رنگ سبز است. برگه های چروکیده تری دارد اما رنگ کلم سفید کاملا سفید می باشد. برگه های صافتری دارد. برای پخت دلمه کلم معمولا از کلم پیچ استفاده می شود.

زیرا در هنگام پخت از هم باز نمی شود. از نظر خواص این انواع با هم تفاوت چندانی ندارند اما معمولا برای غذای دام از کلم پیچ استفاده می شود.

استفاده از کلم برای دام باید به مقدار اندازه باشد. یعنی از حد آن زیاد نشود زیرا روی بوی شیر آنها تاثیر می گذارد. میزان کلسیم در کلم بالا است که این فاکتور تاثیر بسزایی روی کیفیت شیر گاو دارد. همچنین فیبر آن به سیستم گوارش دام کمک می کند.

در واقع از کلم پیچ به عنوان غذای مکمل برای دام استفاده می شود. همچنین کلم باعث اضافه شدن وزن در گاوهای گوشتی می شود. چون اشتهای گاو را بالا می برد. اما برای گاوهای شیرده نباید از کلم زیاد استفاده کرد چون باعث می شود شیر طعم و مزه نامطبوع بگیرد. همچنین بر فضولات آنها هم تاثیر می گذارد.
در کل بسیاری از دامداران می توانند برای کاهش هزینه ها از کلم پیچ به عنوان یکی از بهترین مکمل های غذایی برای دام خود استفاده کنند و‌محصول بسیار با کیفیت تری نسب به استفاده از مواد شیمیایی به دست بیاورند.

تفاوت کلم سفید معمولی با کلم پیچ چیست؟

عرضه بی واسطه کلم معمولی در بازار

توزیع کلم سفید معمولی و پیج در تمامی میادین خرید سبزیجات فراهم آمده است. همچنین برای دامداران هم این‌ محصول در تمامی مراکز خرید غذای دام موجود شده است تا با مراجعه به آن ها بتوانند به بهترین محصول کلم دسترسی داشته باشند و نسبت به خرید آن اقدام کنند. امکان خرید مستقیم از کشاورزان به ویژه زمین های واقع در خوزستان نیز فراهم آمده است که این معمولا بیشتر برای خرید انبوه پیشنهاد می شود.

اگر از مراکز خرید دور بودید و دسترسی به آنها سخت بود امکان خرید اینترنتی این محصول نیز فراهم آمده است که به صورت تازه و بدون فاسد شدن می توانید آن را تحویل بگیرید. کافیست به سایت خرید محصولات خوراکی تازه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

عرضه بی واسطه کلم سفید معمولی در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما