توزیع کلم پیچ سفید مخصوص صادرات

توزیع کلم پیچ سفید مخصوص صادرات

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توزیع کلم پیچ سفید مخصوص صادرات توسط مراکز و مجموعه هایی انجام میشود که کیفیت و نوع ارسال در دستور کار قرار بگیرد.

عرضه کلم سفید گاوداری

طبع کلم سفید گرم است. مختصری از مهمترین فواید درمانی کلم پیچ سفید برای سلامتی عبارت است از:

مصرف کلم پیچ سفید خاصیت آرامبخش دارد و به تسکین سردردهای مزمن کمک میکند. همچنین برای تسکین سردرد علاوه بر خوردن آن میتوان، آب کلم را گرفته، دستمالی را با آن خیس کرده و بر پیشانی ببندید. به دلیل وجود پتاسیم موجود در برگ کلم پیچ سفید عروق خونی باز و باعث بهبود گردش خون و در نتیجه تسکین سردرد میشود. مصرف کلم سفید برای زنان بسیار مفید بوده و خطر ابتلا به سرطان سینه را به نحو چشمگیری کمتر میکند. از دیگر خواص کلم سفید کمک به پیشگیری و درمان کم خونی است. به این منظور هر روز یک لیوان آب کلم بنوشید و این کار را تا سه هفته ادامه دهید.

نکته ی مهم:

تجاران محترم توجه داشته باشند که کلم پیچ سفید صادراتی میبایست پس از برداشت و بسته بندی، دمای آن در سردخانه پایین آورده شود و سپس بارگیری و ارسال شود. مورد مهمی که در بسته بندی باید دقت کنید، از بسته بندی فله ای کلم سفید به شدت خودداری کنید

صادرات کلم پیچ سفید بدلیل سریع مصرف شدن نوع محصول صادراتی یکی از سریع ترین و پر سود ترین نوع سرمایه گذاری است چه برای متقاضی محصول در خارج کشور چه برای توزیع کننده ی آن.زیرا که صیفی جات حداکثر طی دو یا سه روز باید ارسال و به مقصد برسد در غیر این صورت به ازای هر چند ساعت از کیفیت محصول کاسته خواهد شد..کلم پیچ سفید محصول شرکت آریانا  کیفیت و نوع ارسال را در اولویت کار قرار میدهد.

نکته ی مهم:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما