مرکز توزیع کلم سفید ایرانی

 مرکز توزیع کلم سفید ایرانی

مرکز توزیع کلم سفید ایرانی، ما در این وب سایت شما را با این محصول اشنا کرده و اماده ارائه مشاوره برای خرید عمده ی ان هستیم.
کلم سفید ایرانی از قدیمی ترین سبزیجات موجود در سبد سبزیجات است که قدمت آن به هزاران سال می‌رسد. از این نوع کلم میتوان به صورت خام یا پخته استفاده کرد. امروزه از کلم در انواع سالاد ، پلوها،سوپها و… به صورت پخته، نیم پز، و یا خام استفاده میکنند. به دلیل خواص بالای کلم سفید گاهی به آن لقب داروی فقرا داده اند.

 

مرکز توزیع کلم سفید ایرانی

 

ویژگی انواع کلم سالادی

اگر بدنبال رژیم غذایی سالمی در برنامه غذایی روزانه خود باشیم. استفاده از این سبزی خاویاری بشدت توصیه می شود.

 

در زیر برخی از خواص ان را بر می شماریم:

هضم بهتر؛ مقدار فیبر و آب موجود در کلم سفید موجب جلوگیری از یبوست و سالم ماندن دستگاه گوارش میگردد. همچنین خوردن آن به صورت تخمیر شده منجر به تقویت پروبیوتیک ها میشود. این برای دستگاه گوارشی بسیار مفید فایده است.

تقویت کننده سیستم ایمنی؛ کلم سفید ایرانی با داشتن مقادیر زیادی ویتامین C باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. کاهش دهنده التهاب است؛ گلوتامین، یک ماده ضد التهاب قوی است و کلم سفید هم یکی از ده منبع غذایی است که دارای گلوتامین است. بنابراین کلم سفید را میتوان یک ضدالتهاب به شمار آورد.خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی را نیز کم میکند. دانشمندان نزدیک به بیست فلاونوئید و پانزده فنل را در این محصول( کلم سفید) شناسایی کرده اند که نشان از فعالیت آنتی اکسیدانی دارد. بنابراین در کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و مغزی موثرند همچنین کلم با داشتن موادی همچون کلسیم و پتاسیم به تنظیم فشار خون کمک فراوانی میکند. موجب شفافیت پوست و جوانی پوست میشود. کلم در بردارنده آنتی اکسیدان های مختلف مؤثر بر جلوگیری از پیری پوست است.

تقویت کننده انرژی بدن است؛ کلم با داشتن ویتامین های B1,B2 و B6 انرژی فراوانی را به بدن می دهد. درمان سردرد؛ با کمپرسی از برگ های کلم به صورت موضعی یا نوشیدن مقدار کمی آب کلم خام به صورت خوراکی می توان سردرد را التیام بخشیدن.

 

ویژگی انواع کلم سفید سالادی

 

قیمت جدید کلم سفید ایرانی

قیمت کلم علی رغم خواص بسیار بالای آن و کاربردهای فراوانش بسیار مقرون به صرفه است . در توزیع کلم سفید ایرانی به صورت عمده و خورد با قیمت های ارزان و قابل قبولی مواجه میشویم. بهتر است سبزی کلم را حضوری تهیه و به صورت تازه مصرف کنیم.در خرید عمده کلم نیز بهتر است به زمان خرید تا زمان عرضه به بازار ، مکان نگهداری و عواملی از این قبیل توجه کرد تا خدای ناکرده با ضرر و زیان ناشی از فساد محصول مواجه نشویم.

برای مشاوره و خرید محصول می توانید از طریق این صفحه با ما در تماس باشید.

 

قیمت جدید کلم سفید ایرانی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما