توزیع کاهوآیسبرگ مرغوب و بی نظیر صادراتی

توزیع کاهوآیسبرگ مرغوب و بی نظیر صادراتی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاهوآیسبرگ یکی از صیفی جات بسیار مفید  که علاوه بر خواص درمانی خواص غذایی نیز دارد و در میان صیفی جات تاریخی کهن را دارد .

کاهو برای تهیه روغن و از برگ‌های کاهو به عنوان غذا استفاده می‌کردند. امروزه نیز مردم از کاهو به صورت خام در تهیه انواع سالاد و به صورت پخته شده در تهیه سوپ و انواع غذاها استفاده می‌‌کنند.
کاهو دارای طبعی سرد و تر است و سنکجبین ،زیره ،نعنا و کرفس سردی ان را ازبین میبرند.
برای خرید محصول صیفی صادراتی بهتراست از مراکز معتبر خریدهایمان را انجام دهیم و چه بهتر این خرید از مجموعه معتبر و ارزشمند آریانا با مدیریت جناب اقای اسکندر همتی باشد.

بسته بندی مناسب کاهو آیسبرگ

کارتن صادراتی کاهو آیسبرگ معمولا بصورت تک ردیفه بوده و در هر ردیف بین 8 تا 10 عدد کاهو جای می گیرد. جعبه های صادراتی کاهو آیس برگ برای استفاده در فروشگاه های روسیه در ابعاد طول 60 سانتی متر در 40 سانتی متر و ارتفاع 16 سانتی متر می باشد.تعداد پالت های جای گرفته در هر ماشین معمولا 26 عدد و تعداد کارتن های جای گرفته در هر پالت 70 عدد می باشد. در کل در یک ماشین 1800 عدد کارتن جای می گیرد.

ولی بسته بندی مناسب کاهو آیس برگ برای کارخانجات سالاد سازی در روسیه دارای ابعاد 60 سانتی متر طول و 40 سانتی متر عرض و 35 سانتی متر ارتفاع می باشد.تعداد کارتن جای گرفته با این ابعاد در یک ماشین 1300 عدد می باشد.

بسته بندی مناسب کاهو آیسبرگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما