تامین کننده کلم قرمز درجه ۱ در شیراز

تامین کننده کلم قرمز درجه ۱ در شیراز

تامین کننده کلم قرمز درجه ۱ در شیراز که کلم بنفش نیز نامیده می شود، کلم خوراکی با طعم کمی شیرین و بسیار مورد توجه است. که با جذابیت رنگ بنفش، سرخابی یا بنفش تیره برگ های آن مشخص می شود. این یک نوع کلم قرمز معمولی انتخاب شده در سراسر جهان است. بنابراین در طول سال در دسترس است. این گیاه به همان روش کلم های دیگر رشد، تهیه و مصرف می شود. ما تامین کننده کلم قرمز درجه ۱ در شیراز هستیم.

تامین کننده کلم قرمز درجه 1 در شیراز

مشخصات کلم قرمز درجه ۱ چیست؟

به طور کلی برای درست کردن ترشی کلم بنفش رستورانی کلم هایی با برگ های صاف، شکل گرد و اندازه متوسط ​، زودرس متوسط ​​تا اواخر هستند. و معمولاً به صورت تازه یا پخته استفاده می شوند. معمولاً پخته می شود.  ماده بسیار خوبی برای غذاهای مختلف است. از انواع گرد و به شدت رنگی برای ترشی استفاده می شود. همچنین می توان آنها را یک بار به آرامی در آب پخته، به صورت اختیاری چاشنی سرو کرد. در بسیاری از کشورها، سنتی است. که کلم قرمز پخته شده بخشی از فهرست کریسمس است. در خود مادرید، این یکی از نمادهای غذایی بسیار لاکچری شده است.، امتیازی که باعث می شود با رسیدن این برخی تاریخ ها مانند عید قیمت آن سر به فلک بکشد.

این گیاه از خانواده Cruciferae (Brassicaceae) است. آنها عمدتا از آب تشکیل شده اند، اگرچه به دلیل مقدار ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آنها بسیار مقوی شناخته می شوند. آنها کالری بسیار کمی دریافت می کنند. (۱۸-۲۱٫۷۸ کیلوکالری در هر ۱۰۰ گرم محصول تازه) بنابراین می توانند در رژیم های غذایی کم کالری قرار بگیرند. به صورت خام یا در سالاد مصرف می شود. این محصول منبع مهمی از ویتامین C برای بدن است. نگه داشتن آنها در کشوی سبزیجات یخچال و پیچیده شدن در یک کیسه پلاستیکی سوراخ دار بهترین روش برای نگه داشتن آنها در شرایط مناسب در منزل به مدت ۲-۳ هفته است.

مشخصات کلم قرمز درجه 1 چیست؟

تامین کننده کلم قرمز و قیمت روز درجه ۱ در بازار

شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش این گوجه گلخانه ای صادراتی و یا استعلام قیمت روز کلم قرمز درجه ۱ در بازار با مرکز فروش ما تماس حاصل نمایید. کلم قرمز یکی از انواع سبزیجات غنی از سلنیوم است که باعث کاهش فشار خون، اکسیژن رسانی به بافت عضلانی، تولید آنتی بادی، سم زدایی از فلزات سنگین، جلوگیری از عقیم سازی و فعال شدن تیروئید می شود. کلم قرمز سینه ای است و در مصرف و پلوریس نشان داده شده است. گیاهی است که در سرما به راحتی میخ می زند.

قیمت روز کلم قرمز درجه 1 در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما