تامین عمده کلم سفید کیلویی

تامین عمده کلم سفید کیلویی

تامین عمده کلم سفید کیلویی با تجربه و شناختی که در این عرصه دارد. در کار تولید کلم به صورت عمده و عرضه بدون واسطه آن در سراسر کشور است.  که توانسته با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع کند. با وجود این مراکز مشتری می تواند محصول را تازه، باکیفیت و با صرفه بالایی تهیه کند. و از خرید خود اطمینان داشته باشد.

تامین عمده کلم سفید کیلویی

آنچه درباره کلم نمی دانید

کلم از خانواده سبزیجات است. که غنی از آنتی اکسیدان بوده و گلوتامین و سولفورافان موجود در آن خواص ضد التهابی و سم زدایی دارد. و از حساسیت، بیماری های پوستی، اگزما، سنگ کلیه، آرترز، نقرس، روماتیسم مفصلی پیشگیری می کد.

همچنین به دلیل داشتن گلوکوسینولات خاصیت ضد سرطانی داشته که به مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازد. کلم برای قلب و عروق مفید بوده و سلامت دستگاه گوارش را به همراه دارد که با یبوست نیز مبارزه می کند چون دارای فیبر است، عوارض ناشی از پرتودرمانی را نیز کاهش می دهد و سیستم ایمنی را نیز تقویت می کند همچنین برای سلامت پوست و مو نیز مناسب است که به دلیل داشتن بتاکاروتن نیز خطر ابتلا به آب مروارید را در چشم کاهش می دهد.

کلم دارای ویتامین کا و آنتوسیانین بوده که سبب قدرت بخشی به مغز و تمرکز است و پتاسیم، منیزیم و کلسیم موجود در آن نیز استخوان ها را تقویت می کند، همچنین از بالا رفتن فشار خود و بروز سکته مقابله می کند و به دلیل خاصیت ضد میکروبی که دارد با عفونت ها مبارزه خواهد کرد.

 

آنچه درباره کلم نمی دانید

فروش عمده

فروش کلم سفید عمده و کیلویی با قیمت های مناسب از اهداف مهم عرضه کننده است. عرضه کنندگان این محصول توانسته اند محصول را در کیفیت های اعلا و بدون واسطه به دست مشتری برسانند. با وجود این مرکز می توان با خرید از آن از هزینه های اولیه خود کاسته و سود خوبی را کسب نمود.

کلم سفید از جمله سبزیجات یا از خانواده چلیپایی با برگ های پهن و بزرگ است که بسیار ترد، نرم و سبک می باشد و ظاهری بیضی شکل یا گرد دارد، اصولا برگ های بیرونی آن سفت تر و مایل به سبز بوده و برگ های درونی نیز رنگ روشن تر یا سفیدی دارد که استفاده های فراوانی به صورت خام یا پخته شده دارد.

از کلم بروکلی در تهیه انواع غذاها و خوراکی ها مانند: سالاد، سوپ، ترشی، پلو، خورشت، خوراک و … استفاده می شود و به دلیل طبع گرمی که داشته برای فصول سرد مناسب بوده که برای سرد مزاجان نیز مفید می باشد، ترشی آن نیز به دلیل اینکه با سرکه تهیه شده طبع معتدلی دارد.

برای مشاوره و خرید محصول می توانید از طریق این صفحه با ما در تماس باشید.

 

فروش عمده کلم سفید کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما