تامین انواع کلم سفید دستچین

تامین انواع کلم سفید دستچین

تامین انواع کلم سفید دستچین با قیمتی باورنکردنی، ارزان و کیفیتی منحصر به فرد و استثنایی همواره توانسته است. رضایت مشتریان خود را فراهم سازد. بر تعداد مخاطبان خود روز به روز بیفزاید.

کلم سفید از پرمصرف ترین انواع سبزیجات به شمار می رود. و متقاضیان زیادی به دنبال خرید این محصول با قیمتی ارزان و کیفیتی درجه یک می باشند. این تامین کننده با

تامین انواع کلم سفید دستچین

فرایند تولید انواع کلم سفید دستچین

کلم سفید را می توان در فضای باز و یا در گلخانه تولید و پرورش داد، فرایند تولید کلم سفید دستچین کاری حساس و بسیار پر زحمت است، کشت این محصول در فضای باز معمولا در اوایل فروردین صورت می پذیرد و دوره رشد آن در حدود چهار ماه می باشد.

 

خواص کلم دستچین:

تامین انواع کلم سفید به خوبی در آب و هوای معتدل و گرم رشد می نماید. برای کشت این محصول باید زمین را به خوبی شخم زد. کلم در خاکی های رسی لومی و یا ماسه ای به خوبی رشد می کند.

بعد از شخم زمین، بذر را درون زمین قرار می دهند. و آن را آبیاری می نمایند، بعد از زدن جوانه باید به خوبی از جوانه ها مراقبت نمود. زیرا به راحتی در معرض آفت و یا هجوم پرنده ها و سایر حیوانات علف خوار قرار می گیرند.

استفاده از کود طبیعی و مناسب می تواند به رشد کلم کمک بسیار زیادی نماید. کلم بعد از رسیدن به اندازه مناسب می توان آن را برداشت نمود، کلم منبع بسیار خوبی از انواع معدنی مانند پتاسیم و آهن است همچنین سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است.

 

فرایند تولید کلم سفید دستچین

 

صادرکنندگان انواع کلم سفید دستچین عمده

بازار کلم همیشه پر رونق بوده و متقاضیان فراوانی در داخل و خارج از کشور خواهان خرید این محصول هستند، صادرکنندگان این محصول می توانند با صادرات کلم سود خوبی را برای خود به ارمغان آورند، در ضمن صادرات این محصول می تواند برای کشور نیز موجب ارزآوری شود.

صادر کنندگان کلم سفید:

صادرات کلم اغلب به کشور های روسیه، ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان ، عراق، عمان و قطر صورت می پذیرد. از آنجا که هزینه تولید این محصول و همچنین هزینه حمل و نقل در ایران به نسبت به کشورهای دیگر ارزان تر است. صادر کنندگان این محصول می توانند به راحتی با صادرکنندگان کشورهای دیگر رقابت نمایند.

صادرکنندگان این محصول می توانند کلم دستچین باکیفیت و درجه یک جهت صادرات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از این مرکز سفارش دهند.

خرید مستقیم این محصول می تواند فرصتی عالی و بی نظیری برای صادرکنندگان این محصول به شمار می رود تا بتوانند واسطه ها را حذف نمایند و با قیمتی به مراتب کمتر از همه جا خریداری کنند و با کیفیتی ممتاز و اعلا دریافت نمایند.

صادرکنندگان کلم سفید دستچین عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما