بازار صادرات کلم سفید باکیفیت بالا

بازار صادرات کلم سفید باکیفیت بالا رونق فراوانی دارد. چون صادرات آن علاوه بر سود آوری که برای صادر کننده داشته ارزآوری نیز نصیب کشور کرده است.
کلم سفید سبزی برگ دار می باشد که یکی از قدیمترین ترین سبزیجات است و منبع بتاکاروتن می باشد به همین دلیل به سلامتی چشم ها کمک می کند و از آب مروارید پیشگیری خواهد کرد.

بازار صادرات کلم سفید باکیفیت بالا

فواید کلم در بهبود درد های عضلانی

کلم سفید باکیفیت خاصیت آرام بخشی دارد. بنابراین به کاهش دردهای عضلانی کمک می کند. چون منبع فلانوئید می باشد که ارتباط مستقیمی با اپیگنین دارد علاوه بر این کلم سفید فواید زیادی برای بدن دارد.
به عنوان نمونه منبع فیبر و آب می باشد و به تقویت دستگاه گوارش کمک می کند. اگر به صورت تخمیر شده مصرف شود می تواند به تقویت پروبیوتیک کمک کند چربی آن صفر می باشد و سرشار از فیبر است به همین دلیل برای کاهش وزن فوق العاده خواهد بود.

تقویت کننده انرژی می باشد چون دارای ویتامین های گروه ب مانند ب۱، ب۲ و ب ۶ است. شما با مصرف یک فنجان کلم خرده شده می توانید ۱۹۰ درصد ویتامین ث مورد نیاز بدن خود را تامین کنید به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.
سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید چون ویتامین ث دارد با انواع سرطان ها مبارزه می کند. چون دارای ترکیبات سولفورافان، گوگرد آپیگترین می باشد خطر ابتلا به بیماری های التهابی مانند آرتروز و درد مفاصل را کاهش می دهد چون دارای آمینه اسیدی به نام گلوتانین می باشد.

باعث تقویت مغز می شود چون حاوی ویتامین K، آنتوسیانین و آنتی اکسیدان است . خطر ابتلا به سکته مغزی و بیماری های قلبی را کاهش می دهد و این به دلیل ۲۰ فلاونوئید و ۱۵ فنل می باشد که در آن وجود دارند به دلیل خواص ضد التهابی که دارد شفا بخش زخم ها می باشد و مصرف آب کلم سفید می تواند از ایجاد زخم ها پیشگیری کند.فواید کلم در بهبود درد های عضلانی

نکات مهم در رابطه کلم سفید باکیفیت

کلم سفید باکیفیت باید دارای مشخصات زیر باشد:

  1. برگ های آن تازه باشد.
  2. روی سطح برگ های کلم سفید هیچ گونه لکه و سوراخی دیده نشود.
  3. برگ های آن لوسیده و کهنه نشده باشند.

کلم سفید باکیفیت دارای آنتی اکسیدان های قوی به نام ایزوتیوسیانات، زیازانتین، لوتئین،می باشد.  به همین دلیل مصرف آن اثرات مفیدی روی بدن دارد.  علاوه بر این تامین کننده ویتامین های ضروری بدن می باشد که می توان به ویتامین ث، ویتامین ب۱، اسید فولیک، پتاسیم، فیبر رژیمی، پتاسیم و مس اشاره کرد.

برای تهیه سالاد می توانید کلم سفید را به صورت خام استفاده کنید. به صورت پخته می توانید برای تهیه غذا های مختلفی از آن استفاده کنید و از فواید درمانیش بهره مند شوید.

نکات مهم در رابطه کلم سفید باکیفیت

ارائه دهنده و بازار کلم سفید باکیفیت

بازار کلم سفید باکیفیت بالا توانسته به راحتی بیش از ۹۰ درصد نیاز مشتریان را تامین کند. از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد. چون در تمام شرایط مرغوبیت بالا برای او اصل مهم و اساسی بوده است.
قیمت کلم سفید باکیفیت با توجه به تغییرات نرخ ارز، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا متغیر می باشد. فواید کلم سفید برای پوست و مو موجب شده ارائه دهنده آن بتواند بازار خوبی را کسب کند. که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • از خشکی مو جلوگیری می کند چون غنی از سیلیسیم و گوگرد می باشد. ویتامین آ موجود در آن به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و موجب رشد مو می شود.
  • موجب می شود شما پوست سالم و درخشانی داشته باشید چون منبع ویتامین ث است و خاصیت ضد پیری دارد علاوه بر این ویتامین آ موجود در آن به داشتن پوست صاف و سالم به شما کمک خواهد کرد.
  • در برابر تخریب اشعه ماورا بنفش از سلول های پوست محافظت می کند.
  • آنتی اکسیدان موجود در آن با رادیکال های پوست مبارزه و روند پیری را به تاخیر می اندازد.ارائه دهنده کلم باکیفیت بالا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما