بازار فروش کلم پیچ سفید

بازار فروش کلم پیچ سفید

بازار فروش کلم پیچ سفید، می توانید در این سایت جستجو وبرای خرید و دریافت نرخ کلم با مشاوران ما در تماس باشید تا برترین ها در اختیارتان باشد .در این مقاله مارا همراهی نماید با اطلاعاتی درباره تولیدکلم سفید وخرید انوع کلم پیچ سفید.

بازار فروش کلم پیچ سفید

اطلاعاتی درباره تولید کلم

کلم سفید را می توان از سیفی جات پرکاربرد وپرخاصیت والبته بسیار خوشمزه دانست. که کاربرد امروز آن در مصارف ما از جمله ترشی کلم بنفش رستورانی بسیار زیاد است.

کلم سفید را در بسیار از مناطق مختلف کشورمان کشت می کنند. که در این مقاله توضیحی مختصر درباره تولیدکلم خواهیم گفت .

کلم سفید را به می توان به سه طریق به عمل آورد.در روش اول مانند بقیه بذرها .بذر کلم را بعداز مراحل شخم زدن به طور مستقیم در زمین کشت می کنند.که معمولا در کشورمان به این طریق کلم را کشت نمی کنند.

روش دوم به گونه ای است که بذر کلم را خزانه ودر فضای باز کاشت وداشت وبرداشت می کنند. و روش سومی که باعث می شود دوره رشد کمتر شود که به اصطلاح به آن کاشت شاسی سردمی گویند.

زمین مناسب برای کاشت کلم را در پاییز شروع به شخم زدن می کنندوبا دادن کود حیوانی خاک زمین را غنی سازی می کنند.دربهاردوباره زمین موردنظر را شخم و فاصله مناسب را برای کاشت نشا را مشخص می کنند. ودرمرحله آخر نشا را در زمین آماده شده می نشانند.

زمان رسیدن کلم سفید و مرحله برداشت بسته به و آب وهوای منطقه است که مرحله برداشت کلم از اوایل مرداد تا اوایل دی ماه ادامه دارد.

زمان برداشت کلم سفید باید کلم رسیده و به طور کامل کروی شکل شده باشد تا بتوان آن رابرداشت کرد.کلم های رسیده را با وسیله تیز از ساقه گیاه جدا می کنندوبعد از آن روانه بازار می کنند.اطلاعاتی درباره تولید کلم

خرید انواع کلم پیچ سفید

کلم سفید در ایزان بیشتر به مصرف سالاد و ترشی می رسد .با این وجود هر چه کلم را بصورت خام ونپخته مصرف کنیم ویتامین های موجود در آن بهتر جذب بدن ما می شود .

اگر بخواهیم ازانواع کلم یک را بهترین و پر مصرف ترین بداینم می توان به طور قطع کلم سفید را نام ببریم چرا اینکه شامل موادمغذی بیشتری می باشد. و هم اینکه بسیار خوش خوراک تر از انواع کلم های دیگز می باشد .

فروش کلم سفید در میادین میوه وتره بارو مغازه های فروشنده سیفی جات می باشد .اگر شما همراه گرامی جزی از عرضه کنندگان میوه وسفی جات هستید. می توانید برای خریدی بهتر و راحتر کلم سفید مورد نیاز خود را توسط این سایت درج سفار ش بفرمایید .

شما می توانید با خرید اینترنتی کلم سفید و قرمز بهترین ومرغوب ترین ترشی کلم قرمز خانگی راسفارش دهید. و بدون حمل بار و به راحتی محصول مورد نظر خود را در محل کسب خود تحویل بگیرید.خرید انواع کلم پیچ سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما