بازار فروش هویچ صادراتی درجه یک

بازار فروش هویچ صادراتی درجه یک

بازار فروش هویچ صادراتی درجه یک امرزه به دلیل کیفیت خوب هویچ که علاوه بر تامین بازار داخلی کشور مشتریان خود را در خارج کشور متوجه خود ساخته است. قیمت هویچ بسته به کیفیت هویچ دارد.

هویچ شیرین عمده از گونه هایی می باشد که برای مصرف کنندگان بسیار خوش طعم و کاربردی خواهد بود. خرید این محصول بسیار آسان است، زیرا در تمام میوه فروشی ها و خواهربارفروشی ها یافت می شود.به میزان انبوهی در کشور ما تولید می شود . از این نظر فقدان و کمبودی احساس نمی شود. خرید عمده آن نیز به سهولت انجام می پذیرد.

معمولا هویچ میوه پر خاصیت و خوشمزه است که افراد زیادی له دنبال خرید این محصول با کیفیت بالا هستند. قیمت هویچ صادراتی درجه یک کشور ما بسیار مناسب بوده و این عمل باعث شده تا دربین دیگر کشورها محبوبیت زیادی داشته باشد. این محصول در کشورما با بهترین کیفیت تولید می شود اما امروزه بازار صادرات هویچ پر رونق بوده

بازار فروش هویچ صادراتی درجه یک

نکاتی مهم برای خرید هویچ صادراتی درجه یک

صادرات هویچ گلخانه ای یکی از گزینه های مناسب برای صادرات است که از نظر کیفیت و طعم و شکل ظاهری بسیاری بهتر از هویچ های است که در در مزرعه روی زمین تولید می شود. بهترین هویچ را با ظاهر زیبا ، سالم و پوست درخشان برای صادرات بسته بندی می شود.

به دلیل رونق کشت گلخانه ای به غیر از هویچ بسیار از میوه ها و سبزیجات دیگر تولید شده و نیز به کشورهای دیگر صادر می شود. مشتریان خارجی نسبت به خرید هویچ حساسیت بالای دارند. به همین دلیل هویچ گلخانه ای گزینه مناسبی برای صادرات است. به دلیل اینکه تحت کنترل رشد می کنند.

بهترین هویچ باید در شرایط ایده ال کشت و تا جایی که امکان دارد از مواد شیمیایی مانند آفت کش ها ،یا حشره کش ها برای رشد این محصول استفاده نشود. هویج نارنجی بهترین نوع هویچ است که هم می توان آن را در زمین و هم در گلخانه تولید کرد هویچ که برای صادرات آماده می شود باید سالم و بدون فرورفتگی در بسته بندی زیبا با وزن استاندارد انجام شود.

از دیگر ویژگی های هویج

تفاوت طعم بین هویچ درشت ، بنفش ، قرمز ، سفید ، و زرد زیاد فرقی ندارد تفاوت بین طعم آنها بسیار کم است.  بیشتر در هنگام خوردن به صورت خام مشخص می شود.میتوانید تفاوت طعم هویچ های مختلف را از طریق پخت و پز متوجه شوید.

یکی از مشتری های ایران در زمینه هویچ کشور عراق است که به خاطر هم‌مرز بودن با کشور ما مقدار زیادی ازاین محصول را خریداری می کند. عراق تقاضای بالای برای هویچ ایرانی دارد.

به دلیل اینکه کیفیت خوب این میوه را تجربه کرده و همچنین به دلیل مناسب بودن قیمت هویچ ایرانی مورد پسند کشور همسایه می باشد. به همین دلیل تولید کنندگان ایرانی هویچ ، کشور عراق را به عنوان یک بازار مطمئن برای محصول خود می داند.

به همین جهت بخش زیادی از تولیدات خود را به بازار عراق عرضه هویچ می کند و تولید کننده کشور ما سود خوبی را نصیب خود می کند . از انواع جمله هویچ صادراتی هویچ زرد یمی از میوه های یکی از تولیدات خوب ایران می باشد.

به دلیل اینکه تولید کننده تجربه زیادی در زمینه کشت این محصول دارد. توانسته است محصولی بسیار با کیفیت را به بازار کشور و همچنین به بازار دیگر کشورها صادر می شود.

نکاتی مهم برای خرید هویچ صادراتی درجه یک

بررسی مشخصات ظاهری هویچ صادراتی درجه یک

از گذشته پزشکان خوردن آب هویج را برای بیماران خود توصیه می کردند تاثیر آب هویچ برای تقویت چشم غیر قابل توصیف است. مهمترین خاصیت آب هویج برای سلامت چشم است. با مصرف روزانه یک لیوان آب هویج تاثیر عالی این میوه را خواهید دید.

چشم یکی از اعضای مهم بدن می باشد که سلامت آن اهمیت زیادی دارد هویچ با داشتن ویتامین A سلامت چشم و قدرت بینایی را زیاد کرده و شما را از استفاده از عینک بی نیاز می سازد.

از خواص هویج

آنتی اکسیدان ها بتاکاروتن در هویچ به درمان نزدیک بینی کمک و دید فرد در تاریکی زیاد می کند. زمان خوردن آب هویج هر ساعتی از روز می تواند باشد آب هویچ فواید زیادی دارد. بدون نگرانی می توانید آن را میل کنید ولی بهتر است بعد از آب گرفتن همان زمان میل شود. نوشیدن آب هویچ باعث کاهش نمره چشم نیز می شود .با خوردن اب هویچ از بیماری های چشمی جلوگیری کنید و همچنین از دیگر فوایدهویج طبیعی بهرمند شوید

انواع هویچ باکیفیت منبع عالی فیبر و بتاکاروتن است که بتاکاروتن برای بینایی،سلامت پوست و رشد طبیعی مهم است. هویچ ها سرشار از ویتامین ث و پتاسیم ویتامین ب ۶ ، فولات و مواد معدنی دیگری مانند کلسیم و منیزیم می باشد. بعد از چغندر هویچ منبع قند طبیعی است به همین جهت پختن هویچ برای عصرانه هم مقوی است. هم رنگ زیبایی به ظرف غذای شما می دهد. با مصرف هویچ به دلیل داشتن فیبر بالا روده ای سالم خواهید داشت همچنین می توانید در وعده صبحانه از هویچ یا آب هویج استفاده کنید.

در هویج تازه چه مواد مغذی وجود دارد؟

در تحقیقات که در خواص هویچ شده است به این نتیجه رسیده اند که هویچ از ابتلا به سرطان ریه ، سینه ، و روده بزرگ جلوگیری می‌کند. به دلیل دو ماده موجود در هویچ درجه یک به نام فالکارینول و فالکاریندول خواص ضد سرطانی دارد. این ماده ضد آفت طبیعی است که توسط هویچ تولید شده تا از بیماری ها جلوگیری کند.

هویچ و البته بتاکاروتن موجود در آن خطر ابتلا به سرطان سینه را ۶۰ درصد کاهش می دهد یک سوم سرطان های سینه از تومورهای است.  دارای گیرنده استروژن نیستدر بررسی های که انجام شده مواد غذایی که دارای بتاکاروتن مثل هویچ و …. خطر رشد این تومورها تا ۶۰ درصد کاهش می دهد.

آب هویچ باعث تخریب سلول های سرطانی و توقف رشد آن می شود همچنین مصرف هویچ خطر ابتلا به سرطان روده را تا ۲۶ درصد کاهش می دهد

در هویج تازه چه مواد مغذی وجود دارد؟

عوامل موثر بر کیفیت هویچ صادراتی درجه یک

هویچ محصولی است که در دماهای متفاوت تولید می شود اما در مناطق با آب و هوای گرم این محصول رشد خوبی ندارد. شهرهای مثل تبریز در زمینه تولید کننده هویچ عملکرد خوبی دارد و هویج فرنگی خوب و باکیفیت را به بازار عرضه هویچ می کند.
در کشور ما شهر آذربایجان شرقی مزرعه های زیادی وجود دارد که این محصول تولید می شود که با توجه به شر ایط آب و هوا و میزان بارش میزان برداشت محصول متغییر است.

این روز ها بازار فروش هویچ صادراتی پر رونق است. در خرید دو عامل مهم وجود دارد کیفیت و قیمت محصول مهم است. برای سفارش انواع هویج به مراکز فروش این محصول می توان مراجعه کرد. یا از شهرهای تولید کننده این محصول به طور مستقیم از تولید کننده خرید کنید.می توانید سفارش خود را در سایت های اینترنتی ثبت و محصول با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید.

قیمت عرضه هویچ صادراتی درجه یک

هویج ها انواع گوناگونی را دارا می باشند که در ذیل توضیح داده می شود:

هویج چانتنای: این گونه هویج ها با وجود این که کم ارتفاع و کوچک می باشند. ولی ظاهرشان ستبر و فربه است.اغلب درازای این هویج ۶سانتی متر است. کلفتی آن نیز ۷سانتی متر می باشد. دارای ظاهری به اصطلاح کله قندی خواهد بود. این مدل در زمین هایی که دارای خاک های ثقیل می باشند نمو پیدا می کند.

پس از اینکه اندازه هویج ها به حد مورد نظر رسید بلافاصله باید برداشت شود. مثلا شش هفت سانت که رویش نمود کافی است.  به این معنتست که زمان برداشتش فرا رسیده است.

 

هویج دانورس: به خاطر اینکه این هویچ به صورت محلی در شهر دانورس رشد می کند آن را به این نام می خوانند. اگر بخواهیم از ظاهر این مدل هویج بگوییم اغلب دراز و باریک و کله قندی با قدی معمولی هستند.
دوام زیادی دارند مقابل زمین هایی که محتوی خاک کم توان می باشند. افرادی که می خواهند برای اولین بار شروع به پرورش و کشت هویج نمایند بهتر است از این مدل استفاده نمایند. .

انواع رنگ های آن عبارت است از:هویج دانورس بنفش، هویج دانورس زرد و هویج دانورس قرمز که همگی آنان قابل استفاده در مصارف مختلف می باشند.

هویج امپراطور:

این مدل از نام جالبی برخوردار است. طول آن تقریبا بلند است . فروش آن در فروشگاه های گوناگون متداول می باشد. افرادی که می خواهند این کالا را به بار بیاورند باید محیط موردنظرشان دارای خاک مناسبی باشد. از چالاکی مساعدی ب خوردار باشد. رویاندن این مدل از هویج ها خیلی راحت می باشد . فقط کافی است در کنار این شرایط ۳۰سامتی زمین نیز به این کار اختصاص دهید.

هویج مینی: از این مدل با عنوان هویج تربچه نیز یاد می کنند. برای رویش خود احتیاج به زمین هایی دارد که ژرفای پایینی داشته باشند و موعد کشت آن ها بسیار جالب توجه می باشد. چرا که در مواقعی که هنوز خردسال و کم حجم می باشند. آن ها را می چینند به حدی کاشت و برداشت این محصول راحت است که میتوانید برای رویاندن آن از یک گلدان مناسب استعمال نمایید.  حتی در زمین های پر از سنگ نیز آن را رشد دهید.

هویج نانت: نمو دادن این محصول بسیار راحت از آن چیزی می باشد که فکرش را کنید. چرا که شرایط رشدش بسیار کم توقعانه می باشد اما در عوض دارای طعمی شیرین و درازای حداقل ۱۷سانتی متر و قله ای هموار می باشد. برای رشد حتی در زمین های پر از سنگ، ثقیل و شن زار هم مقاومت می کنند. چون مانند انواع دیگرشان به خود نمی پیچند به همین سبب در زمین هایی که نام بردیم راندمان عالی تری از خود نشان می دهند.

هویج های نارنجی:

این هویج ها به خاطر این که در زمان های دور در کشور هلند پیوند شده اند به این رنگ درآمده اند.بنابراین رنگ اساسی آن ها از آغاز نارنجی نبوده است. دارای میزان فراوانی ویتامین آ می باشد و آکنده از بتاکاروتن است. طریقه ی مصرف این محصول نیز مانند دیگر انواع خود می باشد. چرا که مزه ای شیرین دارد و حتی می توان از آن در وعده های مختلف استفاده نمود.

هویج های بنفش: این مدل خوش رنگ و جذاب محتوی مزه های جالب فلفلی و شیرین خواهد بود که البته نسبت شیرینی آن بالاتر است. برای مصارف ترشیجات عالی می باشد و داخل انواع سالاد هم بی نظیر می شود.

هویج های قرمز:

از آنتی اکسیدان لیکوپنی که در گیاه گوجه وجود دارد درون این هویج ها نیز یافت می شود.  برای عافیت سرطان و صحت اندام ها کاربد دارد. به همین سبب رنگبندی این محصول قرمز رنگ می شود و مزه ی آن نیز با انواع دیگر تفاوت هایی دارد. برای استعمال در قالب چاشنی جالب توجه می باشد،

 

هویج های زرد_سفید: مواد تشکیل دهنده ی این گونه هویج ها همانند گونه های دیگر می باشد. اما شیرینی و طراوت بالاتری در قیاس با هم نوعان خود دارد. برای استعمال آن معقول است که همراه غذا ها و سوپ ها طبخ شود.

قیمت عرضه هویچ صادراتی درجه یک

توزیع عمده هویچ صادراتی درجه یک

هویج در سلامت ما انسان ها میتواند بسیار تاثیر گذار باشد. هویج به دلیل اینکه با رادیکال های آزاد مقابله می کند خطر سرطان و بیماری های قلبی را از همه ی شما عزیزان دور میکند. به این دلایل هست که امروزه هویج را میتوان به یک خوراکی بسیار مفید و پر فوایده برای سلامت جسمی انسان تشبیه کرد.
به غیر از این مواردی که تا الان ذکر کردیم دلیل دیگری که هویج را متمایز میکند این است که این ریشه گیاهی سرشار از ویتامین هایی مثل c و a و k هست. باز هم این خواص باعث جلو گیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می شود.  باعث تقویت سیستم جسمانی انسان می شود .
مورد دیگری که در مورد هویج میتوان ذکر کرد این است که بتاکاروتن موجود در آن که قبل هم در موردش صحبت کردیم باشما زمینه ساز و در واقع پیش ساز ویتامین هست. آن هم ویتامینی که در تقویت سیستم قلبی بدن بسیار موثر است. میتوان به ما بسیار کمک کند. این ویتامین a نام دارد .

از تحقیقت مورد توجه

در یکی از تحقیقاتی که در واقع در کشور سنگاپور انجام شده است. دانشمندان این کشور با استفاده از تجهیزات حرفه ای و گذاشتن تایم زیاد بر روی هویج و مطالعه بر روی آن به این امر دست پیدا کرده اند. خوردن هویج میتواند از شکستگی استخوان ها در مردان با هر نژادی جلوگیری کند . در واقع سیستم اسکلتیآن ها رو تقویت میکند .

در کنار همه ای مطالب هویج بسیار بسیار برای سیستم بینایی انسان مفید و ضروری است. هویج ها سرشار از ماده ای به نام کاروتونوئیدها هستند که باعث تقویت و افزایش بینایی انسان ها می شوند.
استفاده هویج آن هم به تعداد زیاد در تایم های منظم میتواند تاثیرات بسیار قابل توجه در بینایی انسان بگذارد.  میتوانیم به تقویت بینایی رنگی انسان و افزایش دید در نور کم نام ببریم.

در ادامه یکی دیگر از دلایلی که هویج به عنوان یک خوراکی بسیار مغذی و عاملی برای تقویت سیستم قلبی و عروقی انسان شناخته می شود این است که دارای دو ماده هست .که هر دو مورد آن ها دارای خواص ضد الهاب هستند. باعث تقویت سیستم قلبی انسان می شود .

فروشنده بهترین هویچ صادراتی درجه یک

فروشنده بهترین هویچ صادراتی درجه یک اگر خواهان داشتن موهای درخشان و باطراوت می باشید توصیه می شود هویج را استفاده کنید. این ماده خوراکی به این خاطر که دارای انواع و اقسام ویتامین ها و آنتی اکسیدان های پرقدرت می باشد سبب می شود قطر تارهای موها در افراد بیشتر شود. بنابراین از ریش موها پیشگیری می نماید و شادابی را برای مو به ارمغان می آورد. درنتیجه استعمال این محصول به خصوص گرفتن آب و نوشیدن آن کمک شایان توجهی به موهای شما خواهد نمود. می توانید برای گرفتن آب این کالا از هویج درشت تر استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری حاصل شود.

کسانی که قصد دارند این محصول را به شکل کلی خرید نمایند. میزان انبوهی احتیاج دارند باید بدانند قیمت خاصی وجود ندارد و نوسان قیمت زیاد می باشد. بنابراین بهتر است هنگام خرید با فروشندگان کالا مشورت نمایند سپس خرید خود را انجام دهند. انتخاب هویج سوپر ممتاز می تواند علاوه بر تاثیرگذاری روی موهایتان که در بالا گفته شد. برای سلامتی قسمت های کلی و گوناگون در بدنتان نیز مفید خواهد بود. هم چنین به دلیل استفاده بالای افراد از این ماده ی خوراکی جادویی تقاضا برای آن نیز بالا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما