بازار صادرات کلم سبز عمده خوزستان

بازار صادرات کلم سبز عمده خوزستان

بازار صادرات کلم سبز عمده خوزستان، این مجموعه از محصولات را با کیفیت بالا عرضه می کند. کلم سبز خوزستان یکی از محصولات عمده و منحصر به فرد جنوب ایران است. در سطح بسیار وسیعی زیر کشت قرار می‌گیرد. به طوری که علاوه بر تامین نیاز های داخلی کشور به صورت عمده و در حجم بسیار بالایی به کشورهای همسایه صادر می شود. در آنجا نیز مشتریان فراوانی دارد. کلم سبز عمده خوزستان بیشتر برای مصارف خوراک دام ها و گاوداری ها به فروش می رسد. شرایط اقلیمی خوزستان قابلیت کشت بالا و با کیفیتی را برای به عمل آوردن کلم سبز دارد.بازار صادرات کلم سبز عمده خوزستان

میزان برداشت کلم سبز در خوزستان

امروزه کلم سبز معمولی برای مصرف دام ها و گاو داری ها به کار می رود .خاصیت های بسیار زیادی دارد. از جمله برای حیوان و مصرف کننده فراورده های دامی که انسان ها هستند دارد. کلم سبز بعنوان جایگزین هم می تواند عمل کند. جایگزین مناسب خوراک های تراریخته و صنعتی دامی می تواند تاثیر فراوانی در بالا بردن سلامت انسان ها داشته باشد. مواد معدنی و ویتامین های بسیار زیادی در این سبزی ارزشمند وجود دارد.‌ مصرف آن از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند. میزان گردش خون را در بدن حیوان بالا می برد. باعث چاقی و خوش طعم شدن گوشت می شود. بالا بردن میزان شیردهی در دام ها می شود. و به مراتب باعث بالا رفتن سود صاحبان دام خواهد شد.

تقاضای زیاد داخلی و خارجی کلم سبز باعث شده سطحی زیادی از زمین های زراعی استان خوزستان به کشت و برداشت این محصول اختصاص پیدا کند‌. شرایط اقلیمی مناسب خوزستان و وجود مشتریان خارجی زیاد باعث شد کشاورزان علاقه بیشتری به کشت کلم سبز دامی نشان دهند.

کلم سبز بعنوان خوراکی مغذی و سالم در صورت رعایت اصول نگهداری و جلوگیری از فساد و ترشیدگی می تواند به صورت عمده خریداری شود. برای مدت ها با کیفیت خوب مورد استفاده قرار بگیرد. افزایش مدام قیمت ها یکی دیگر از دلایلی است که مصرف کنندگان را تشویق به خرید عمده کلم سبز می کند.

ناگفته نماند که مصرف بیش از حد کلم سبز ممکن است برای دام مشکلاتی بوجود بیاورد. بهتر است از مصرف بس رویه و غیر اصولی آن پرهیز شود.

میزان برداشت کلم سبز در خوزستان

توزیع بی واسطه کلم سبز در خوزستان

توزیع کلم تازه را تنها در سایت ها و شرکت های معتبر می توان انتظار داشت. این سایت ها با خرید مستقیم از کشاورزان بدون واسطه و به صورت عمده در بسته بندی های منظم در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. مشتریان با سفارش آنلاین می توانند در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت کنند. علاوه بر اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب آن می توانند از فروشندگان درباره نحوه نگهداری مناسب و میزان مصرف کلم سبز مشاوره بگیرند.

توزیع بی واسطه کلم سبز در خوزستان

1

  1. سلام ضحی عزیز
    جهت کسب اطلاعات تکمیلی لطفا با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما