بازار خرید کلم پیچ سفید فله دستچین

بازار خرید کلم پیچ سفید فله دستچین

بازار خرید کلم پیچ سفید فله دستچین به دلیل کیفیت عالی و کاربرد های گسترده ای که داردو همچنین تازه بودن آن بسیار پر رونق بوده است. چرا که امروزه بسیاری از افراد خرید های اینترنتی را به خرید پر درد سر حضوری ترجیح می دهند.بازار خرید کلم پیچ سفید فله دستچین

خواص کلم سفید برای ورزشکاران

کلم پیچ سفید یکی از انواع سبزیجات بسیار خوشمزه و پر کاربرد در صنعت غذایی می باشد.  از آن برای تهیه سالاد، ساندویچ، کلم ترش، کلم پلو و… استفاده می کنند.

در ‌‌‌‌‌‌واقع این ماده غذایی مفید علاوه بر طعم عالی و لذیذ از خواص بیشماری برای سلامت بدن است. ورزشکاران از آن جهت که برای انجام فعالیت ها و تمرینات سخت نیازمند مواد غذایی مقوی و انرژی بخش هستند.

کلم پیچ سفید می تواند در این زمینه موثر واقع شود. زیرا سرشار از پروتئین، فیبر، انواع املاح معدنی و ویتامین ها می باشد. کالری بسیار کالری اندکی دارد. ضمن رساندن مواد مغذی به بدن، سبب افزایش حجم عضلات بدون چربی می گردد.

لازم به ذکر است میزان آهن و فولات زیادی در کلم است.آهن و فولات فرآیند خون‌رسانی و اکسیژن رسانی به مغز و اندام های بدن را افزایش می دهد.

کلسیم و انواع آنتی اکسیدان های قوی چون؛ ویتامین K، C و A در این سبزی مفید زیاد است. که استخوان ها و بافت های بدن را تقویت میکند.

و با بهبود وضعیت سیستم ایمنی بدن مانع ورود سایر میکروب ها به بدن شده و از افت حجم عضلات جلوگیری می کند.

فیبر موجود در آن سیستم گوارشی و فرآیند هضم غذا را بهبود می بخشد. به نوعی سبب می شود ورزشکار بدون ایجاد اختلالات جدی فعالیت های خود را دنبال کند.

خواص کلم سفید برای ورزشکاران

مشخصات کلم سفید مرغوب دستچین

کلم سفید دستچین از آن جایی که به روش های مختلفی تولید و روانه بازار می گردد. از کیفیت های متفاوتی برخوردار است.
در واقع کلمی مرغوب و درجه یک به شمار می رود. که به طور کاملا ارگانیک و تحت شرایط مطلوب و بدون هیچ گونه افزودنی تولید گرد.
حال این چنین کلمی دارای مشخصات منحصر به فردی است که در ادامه ذکر می کنیم:

  • کلم سفید مرغوب دارای اندازه های گرد و برگ های نازک و شفاف می باشد. که هیچ گونه آلودگی و خوردگی روی سطح آن دیده نمی شود.
    ضخامت برگ های آن کم و رنگ درخشان و براقی دارد.
  • عطر آن بسیار خوش و طبیعی می باشد. که هیچ گونه بوی ترشیدگی و بدی از آن به مشام نمی رسد.
  • در مورد طعم آن باید بگوییم طعم نسبتا شیرین و خوبی دارد.
  • کلم مرغوب و باکیفیت تراکم بسیار بالایی دارد.یعنی برگ های آن زیاد و به طور کامل و با نظم خاصی کنار هم قرار گرفته اند. و با کندن یک برگ، برگ دیگر نیز به راحتی جدا می گردد.
  • کلم سفید مرغوب ساختار بسیار سفت و منسجمی دارد. اگر سطح کلم را اندکی بفشارید حالت فرو رفته و پلاسیده ای از آن مشاهده نخواهید کرد.
  • ضمنا برگ های آن بسیار ترد و شکننده و تازه هستند. که می توان با چاقو به درستی قطعه قطعه کرد.

مشخصات کلم سفید مرغوب دستچین

فروش مستقیم کلم پیچ سفید فله دستچین

یکی از روش های فروش کلم پیچ سفید به صورت فله ای از طریق سایت های اینترنتی می باشد. زیرا در این صورت محصول مورد نظر با کیفیت عالی و قیمت استثنایی از تولید به مصرف می رسد.
در این روش  واسطه ها حق دخالت و بالا بردن قیمت آن را ندارند. امروزه فروش مستقیم کلم سفید برای هر دو طرف معامله مقرون به صرفه می باشد
چرا که قیمت آن تا حدودی کاهش می یابد و روند عرضه به خوبی انجام می شود. فروشگاه آنلاین مجموعه ما با ایجاد شرایط فروش مستقیم این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است.
تا به راحتی وارد سایت شده و پس از ارتباط با واحد های پشتیبانی و اطمینان از کیفیت محصول، سفارشات خود را ثبت کنند.بسیاری از افراد خرید های اینترنتی را به خرید پر درد سر حضوری ترجیح می دهند.

در این روش واسطه ها و دلالان هیچ دخالتی ندارند در نتیجه محصول مورد نظر با قیمت ارزان از تولید به مصرف می رسد. در واقع ایجاد امکان خرید اینترنتی و تضمینی کلم پیچ دستچین یکی از علل پر رونق بودن این بازار بوده است.

فروش مستقیم کلم پیچ سفید فله دستچین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما