خرید انواع کلم سفید شیرازی

خرید انواع کلم سفید شیرازی

انواع کلم سفید شیرازی، بصورت بدون واسطه می تواند مقرون بصرفه باشد. یکی از پرمصرف ترین انواع سبزیجاتی که در سطح کشور ما تولید و کشت می شود. کلم سفید است، که ما از برگ های ترد و نازک آن برای خوردن استفاده می کنیم.

خرید انواع کلم سفید شیرازی که از آن برای طبخ کردن کلم پلو معروف این شهر استفاده می شود. توسط مراکز عرضه و پخش تره بار و سبزیجات در سطح کشور ما برای همه مصرف کننده ها امکان پذیر خواهد بود.

خرید انواع کلم سفید شیرازی

مقایسه انواع کلم سفید باهم

آیا می دانید که کلم یکی از متنوع ترین انواع سبزیجات و صیفی جات و مدل های گوناگونی در سطح دنیا از آن وجود دارد؟ در ادامه این مطلب به بررسی و مقایسه انواع مختلف این محصول می پردازیم، پس لطفا با ما همراه باشید.

  • کلم سفید: برگ های این نوع مخصوص به رنگ سفید یا سبز خیلی روشن است. این برگ ها به دور یکدیگر پیچیده شده اند، به همین دلیل به آن کلم پیچ نیز می گویند و مهم ترین خاصیت آن، وجود کلسیم فراوان در بافتش می باشد.
  • کلم قرمز: ساختار و شکل ظاهری آن تا حدودی شبیه کلم سفید است. با این تفاوت که رنگ برگ های آن بنفش یا ارغوانی می باشد. خاصیتی که این محصول دارد. وجود مقدار زیادی آنتی اکسیدان در داخل آن است.
  • کلم چینی: شبیه به کاهو به نظر می رسد و برگ های کشیده ای دارد. رنگ آن نیز سبز می باشد و می توان از آن به شکل های مختلفی استفاده نمود. مهم ترین خاصیت آن وجود کربوهیدرات در بافتش می باشد.
  • کلم بروکسل: شبیه به کلم سفید به نظر می رسد. اما سایز خیلی کوچک تری نسبت به آن دارد و رنگ آن سبز می باشد. اگر بخواهیم به مهم ترین خاصیت آن بپردازیم، باید به وجود گوگرد در آن اشاره نماییم.
  • گل کلم: یکی از انواع این سبزی می باشد. به صورت یک توده سفید رنگ و نرم دیده می شود. خاصیت اصلی آن وجود فیبر فراوان در بافت آن است که به سلامتی دستگاه گوارش کمک می کند.
  • کلم بروکلی: رنگ آن سبز یا بنفش است و سرشار از ویتامین ث، فولات و پتاسیم می باشد، که برای سلامتی ضروری هستند.مقایسه انواع کلم سفید باهم

معرفی خواص دارویی کلم سفید

کلم سفید دارای خواص دارویی و درمانی خیلی زیادی می باشد. این خاصیت ها به املاح و ویتامین های موجود در آن برمی گردد، که در ادامه برخی از آن ها را معرفی خواهیم کرد.

  • این محصول حاوی مقدار زیادی ویتامین آ است، که به درمان بیماری ها و مشکلات چشمی کمک می کند و قوه بینایی را افزایش می دهد.
  • کلم سفید سرشار از کلسیم می باشد. موجب افزایش تراکم بافت استخوانی شده و از دندان ها نیز به خوبی محافظت می کند.
  • کلم دارای مقدار خیلی زیادی فیبر است. موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود و به مبارزه با مشکلاتی مانند یبوست و کم کاری کبد می پردازد.
  • کلم سفید منبع آهن است و به رفع بیماری کم خونی ناشی از فقر آهن کمک خواهد کرد.معرفی خواص دارویی کلم سفید

سفارش عمده انواع کلم صادراتی

مراکز پخش و فروش سبزیجات و تره بار، آماده دریافت کردن سفارش انواع کلم صادراتی و درجه یک در حجم عمده هستند و می توانند این سفارشات را در اسرع وقت تامین کنند، چون این مراکز محصول را به طور گسترده از تولید کننده ها خردیاری کرده و عرضه می نمایند.

امروزه این مراکز هم مانند تمام فعالان حوزه خرید و فروش، به صورت آنلاین فعالیت می کنند و کلم سفید صادراتی را به شکل غیر حضوری و در تمام سطح کشور عرضه می نمایند، تا تمام مردم امکان خرید آن را داشته باشند.

در این راستا، ما هم در همین مجموعه، برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، بخشی را در این وب سایت راه اندازی کرده ایم، که شما بتوانید کلم سفید را به راحتی و از هر جای این کشور که هستید، سفارش داده و تهیه نمایید.

سفارش عمده انواع کلم صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما