خرید انواع کلم سفید بسته بندی

خرید انواع کلم سفید و سبزی قورمه منجمد بسته بندی بسیار آسان و پررونق می باشد.  کلم سفید  یکی از محصولات کشاورزی بسیار پرمصرف در داخل کشور ماست. این محصول به شکل های مختلفی در بازار های مصرف داخلی یا خارجی عرضه می شود. مراکز خرید و فروش انواع کلم سفید بسته بندی شده، این محصول را در حجم عمده و به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه در سطح کشور پخش می کنند. و با نرخ مقرون به صرفه ای به خریداران عرضه می نمایند.

کلم برگ

کلم بسته بندی چه ویژگی هایی دارد؟

بسته بندی کردن محصولاتی مانند کلم سفید و لوبیا سبز امروز اصفهان چه دلیلی دارد و این بسته بندی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.؟ اگر با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهیم:

  • کلم سفید یکی از اقلام کشاورزی است که از کشور ما به سایر نقاط دنیا، از جمله کشور های همسایه ایران ارسال می شود. این محصول برای عرضه صحیح و اصولی و حفظ سلامتی در حین جابجایی، نیاز به بسته بندی دارد.
  • برای بسته بندی نمودن این محصول، از جعبه هایی که به کارتن پلاست معروف هستند استفاده می شود.
  • کارتن پلاست دارای ویژگی هایی نظیر ضد آب و عایق رطوبتی بودن. مقاومت در برابر گرام و سرمای محیط، مقاومت در برابر تابش مستقیم نور آفتاب است.  که آن را برای بسته بندی کردن محصولاتی مانند کلم بسیار مناسب می کند.
  • یکی دیگر از نکاتی که باید برای حمل و نگهداری این بسته بندی های کلم به آن دقت شود، قرار دادن آن ها در داخل سردخانه های مخصوص می باشد. که از پلاسیده شدن محصول در اثر تجمع هوای گرم و تعریق برگ های کلم جلوگیری به عمل آورد. و آن را تا رسیدن به مقصد تازه و سالم نگه دارد.کلم سفید بسته بندی چه ویژگی هایی دارد؟

نحوه بسته بندی انواع کلم سفید

برای بسته بندی کردن انواع مختلف کلم سفید یا قرمز، نبایدآن ها را به صورت فشرده و در حجم زیاد بر روی یکدیگر تلنبار کنید.

بهترین کار برای بسته بندی کردن این محصول، قرار دادن آن ها در ردیف های یک عددی و در کنار یکدیگر است. به طوری که یک هایل و فاصله میان آن ها با سطح هم تماس نداشته باشند.

علت انجام دادن این کار جلوگیری کردن از انتقال پوسیدگی و خرابی بین محصولات می باشد. اگر یکی از کلم ها در میان راه دچار هر نوع عارضه ای شود، به سرعت آن را به سایر محصولات نیز منتقل کرده و بقیه را هم خراب می کند. کلم سفید بسته بندی چه ویژگی هایی دارد؟

فروش مستقیم کلم صادراتی

مراکز پخش و فروش کلم بسته بندی صادراتی، این محصول درجه یک را به صورت مستقیم از مراکز تولید کننده آن خریداری می نماید. سپس به صورت عمده و با نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رساند.

علت کاهش نرخ خرید کلم سفید در این مراکز، کاسته شدن از میزان سود های دریافتی برای عرضه کردن آن است. این امر موجب کم شدن هزینه های خرید مصرف کننده ها و جلب رضایت آن ها می گردد.

برای دسترسی  به این مراکز هم راه های مختلفی وجود دارد. سریع ترین و راحت ترین راه، به کار گیری بستر فضای مجازی می باشد. در این راستا ما شرایط خرید و فروش اینترنتی این محصول را برای هم میهنان عزیزمان فراهم کرده ایم.

همکاران ما بعد از دریافت کردن سفارشات خرید شما، محصول را به سرعت برای شما ارسال خواهند نمود.فروش مستقیم کلم بسته بندی صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما