استعلام قیمت کلم سفید دستچین

استعلام قیمت کلم سفید دستچین

استعلام قیمت کلم سفید دستچین به نوع بسته بندی و کیفیت بالا و مرغوب بودن بستگی دارد شما میتوانید به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

کلم سفید دستچین نوعی سبزیجات است که هنگام مصرف اثرات مفید بسیاری دارد. و دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد . تحقیقات علمی وجود ماده شیمیایی را نشان می دهد که می تواند از اثرات مضر تابش نور خورشید محافظت کند.
کلم همچنین حاوی سولفورافان است که از انواع خاصی از سرطان محافظت می کند. از این رو مشتریان ئگرامی می توانند جهت استعلام قیمت کلم سفید دستچین به وب سایت رسمی ما مراجعه کنند و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایند.

استعلام قیمت کلم سفید دستچین

بررسی کیفی کلم سفید دستچین

مزایای استفاده از کلم برگ :

  1. کلم برگ منبع خوبی از سلامتی است. اگر غذای خشک خورده اید. مقدار فیبر و آب می تواند به جلوگیری از یبوست و حفظ سیستم گوارشی سالم کمک کند.
    خوردن کلم تخمیر شده (سوسیس) همچنین پروبیوتیک ها را تقویت می کند، یکی از بهترین موارد برای سیستم گوارش سالم و روده ها. یک فنجان کلم پیچ ۳۳ کالری است، سرشار از فیبر و چربی صفر است.
  2. کلم برگ اغلب به افرادی که قصد لاغر شدن دارند توصیه می شود. زیرا این ماده غذایی دارای مواد مغذی بسیاری است و فیبر بالای آن منجر به سیری می شود.
    کلم سفید  خاصیت محافظتی دارد و گیاهی است که ریفلاکس و زخم ها را التیام می بخشد. مصرف منظم برگ کلم باعث کنترل درد جسمی، روحی و حتی خارش می شود.
    تحقیقات نشان داده است که بین فلاونوئیدها و اپیژن رابطه آرام بخشی وجود دارد و درد گاه به گاه وجود دارد شما می توانید از این موارد استفاده کنید عوامل با استفاده از کلم به دست آورد.

 

 

بررسی کیفی کلم سفید دستچین

صادرات کلم سفید دستچین سالادی

شرکت ما در زمینه صادرات کلم برگ دستچین سالادی فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوب و مقرون به صرفه به دست مشتری می رساند به طوری که توانسته بسیاری از مشتریان را چذب خود کند و فروش خود را بیشتر کند.

از این رو اگر قصد خرید کلم برگ صادراتی را دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و این محصول را خریداری نمایید.
کلم سفید حاوی مواد شیمیایی شیمیایی از قبیل تیوسیانین ، ایندول-۳-کاربینول ، لوتئین ، ژیانزانین ، سولفورافان و ایزوتیوسیانات است. اینها آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند که اثرات مفیدی روی بدن دارند.

کلم برگ غنی از اکسیدان طبیعی ویتامین C هستند. این منبع عالی از فیبر غذایی ، پتاسیم ، ویتامین B1 ، منگنز ، اسید فولیک و مس است. این ویتامین حاوی ویتامین های اساسی مانند ویتامین B-5 ، ویتامین B-6 و ویتامین K است.
کلم یک سبزی کامل یا بیضی شکل از خانواده برازیکا است. این شامل برگهای بیرونی و برگهای سبز یا سفید نرم است که با سبز تیره پوشانده شده است.

و در تمام طول سال در دسترس است و قطعاً می تواند به شما در فواید غذایی کمک کند. کلم برگ به غلبه بر تعدادی از بیماری های ناشی از کمبود ویتامین C و گوگرد کمک می کند. صدها نوع مختلف کلم وجود دارد که در مناطق مختلف جهان یافت می شود.صادرات کلم سفید دستچین سالادی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما