ارائه کننده کلم سفید ایرانی

ارائه کننده کلم سفید ایرانی از صیفی جات مورد علاقه ی هر خانواده است. کلم روزانه مصرف بسیاری دارد. از این محصول در انواع سالاد ها و غذاهای ایرانی استفاده می کنند.که در این میان کلم پلو شیرازی زبان زد خاص و عام است. کلم برای بدن بسیار مفید است. برای آشنایی با خصوصیات ظاهری و خواص کلم سفید ایرانی در ادامه با ما باشید…

ارائه کننده کلم سفید ایرانی

خصوصیات ظاهری کلم ایرانی

کلم ایرانی یکی از پرخاصیت‌ترین سبزیجات است که به همراه گوجه، خیار و روغن زیتون می‌تواند حکم یک وعده غذا را داشته باشد.
این سبزی انواع بسیار گوناگونی دارد . تنوع به لحاظ ظاهری به قدری واضح است که ممکن است تصور کنید از با یک سبزی کاملاً متفاوت از هم رو به رو هستید.

برای آشنایی با انواع کلم بهتر است ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

کلم سفید (کلم پیچ): شناخته شده‌ترین نوع کلم ایرانی، کلم سفید است. این کلم گرد تا کمی بیضی بوده و برگ برگ است. برگ‌هایی رویی به رنگ سبز روشن هستند. هرچه برگ‌ها را جدا کنید سفیدتر می‌شوند. در نهایت به یک مغز مانند مغز کاهو می‌رسید که سفت‌تر است و خیلی قابل خوردن نیست. از کلم سفید در انواع غذاها، سالادها و سوپ‌ها استفاده می‌شود. و پرمصرف‌ترین نوع کلم در ایران همین باشد.

 

گل کلم: این نوع کلم ایرانی ظاهری متفاوت دارد.  شما آن را در ترشیجات و شور بیشتر دیده‌اید. این کلم شبیه یک گل است که دارای ساقه، کاسبرگ و دمبرگ است. حالت فیبری دارد که به شکل یک گل بزرگ است که از مجموعه‌ای از گل‌های کوچک‌تر تشکیل شده است.

 

کلم بروکلی: کلم ایرانی بروکلی از نظر بافت شبیه گل‌کلم است اما رنگ آن سبز تیره بوده و کوچک‌تر و کشیده‌تر می‌باشد.

 

کلم بروکسل یا تکمه‌ای: این کلم شاید عجیب‌ترین نوع بین کلم‌ها باشد. وقتی این کلم‌ها چیده نشده‌اند به صورت خوشه‌ای و مانند انگور در کنار هم قرار دارند اما در صورتی که جدا شوند درست شبیه کلم سفید اما در ابعاد کوچک‌تر هستند. به این نوع کلم، کلم غنچه‌ای نیز می‌گویند.

 

 

 

خصوصیات ظاهری کلم سفید ایرانی

ارائه کننده کلم ایرانی

قیمت جدید کلم ایرانی به تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ در حدود ۳۵۰۰ الی ۷۰۰۰ تومان در عرضه غیرمستقیم است. برای تهیه کلم کیلویی و فله‌ای بهتر است از سایت‌های دارای تخفیف و یا هزینه ارسال کمتر استفاده کنید.
خرید و فروش کلم در ایران خوب بوده است. این ماده مغذی و ارزان به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود.قیمت جدید کلم سفید ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما